L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia en aquest mateix web o trucant al 93 402 32 74, de dilluns a divendres, de 10 a 13 h.

Cita prèvia

Recordem que si el motiu per demanar una cita prèvia és per fer una reclamació, podeu realitzar-la de manera telemàtica a través del formulari de reclamacions. També ens podeu deixar la vostra consulta través del formulari de consultes del web o trucant al 010.

Per demanar cita prèvia, es preferible fer-ho telemàticament. Podeu fer-ho fent ús del calendari d’aquesta pàgina.

En el cas de persones afectades per la bretxa digital (sense accés a mitjans telemàtics o xarxa internet), poden trucar al telèfon 93.402. 32.74 en horari de dilluns de 10 a 13 hores, i se'ls-hi donarà dia i hora per ser ateses presencialment.

L'OMIC només gestiona temes de consum, no realitza tràmits de padró, impostos, multes, llicències, subvencions, beques, ajuts, temes mèdics, ITV i serveis socials. Si necessiteu demanar un certificat d'empadronament podeu fer-ho a l'Oficina Virtual.

Per a qualsevol altra consulta que no estigui relacionada amb temes de consum, també podeu dirigir-vos a les les oficines d'atenció ciutadana (OAC), trucar al 010 o consultar el web de l'Ajuntament de Barcelona.

En vermell, hi ha els dies que ja no estan disponibles.