Entre els mesos d'octubre i de desembre, es duran a terme unes accions participatives per dissenyar conjuntament amb el veïnat el programa d'usos del nou parc.
És per això que entre els mesos d’octubre i de desembre, es duran a terme unes accions participatives per dissenyar conjuntament amb el veïnat el programa d’usos del nou parc (eina prèvia a l’avantprojecte, que defineix el disseny del parc). Aquestes activitats s’organitzen en les fases següents:
FASE 1: ACCIONS A L’ESPAI PÚBLIC I RECOLLIDA DE PROPOSTES
- 10 de novembre d’11 a 13 hores – Gimcana de barri.
Lloc de trobada: Jardins del Dr. Comas i Llaberia a l’av. Vallcarca. - 22 de novembre de 18 a 20.30 hores – Sessió informativa al veïnat.
Lloc de trobada: a confirmar. - 24 de novembre d’11 a 13 hores – Recorregut veïnal.
Lloc de trobada: Jardins del Dr. Comas i Llaberia a l’av. Vallcarca. - 15 de desembre d’11 a 13 hores – Taller de disseny participatiu.
Lloc de trobada: a confirmar. - 12 de gener d’11 a 13 hores – Retorn de les accions al solar d’Anna Piferrer.
Lloc de trobada: Solar d’Anna Piferrer.
FASE 2: TALLER DE DISSENY PARTICIPATIU: finals de novembre (data per confirmar)
FASE 3: JORNADA FESTIVA DE RETORN DE RESULTATS AL VEÏNAT: finals de desembre (data per confirmar)
CONTACTE:
Correu electrònic: annapiferrerparc@gmail.com (correu de la coordinació del projecte)