Audiència Pública sobre Sants-Montjuïc

08/10/2021 - 19:04

Participació. Dijous 14 a les 18 h des del Saló de Plens de la seu del Districte. Donat que la sessió tindrà aforament limitat, per assistir-hi cal inscriure's de forma prèvia fins dimecres a les 18 h a través del web Decidim.Barcelona.

L'Audiència Pública és la compareixença de responsables municipals perquè la ciutadania hi pugui plantejar qualsevol tema en relació a l'actuació del Districte i la situació dels barris de Sants-Montjuïc. Aquest òrgan de participació del Districte es reunirà dijous 14 d'octubre a les 18 h al Saló de Plens en format presencial per als membres de la Mesa i semipresencial per al públic. Per garantir les distàncies de seguretat entre persones, l’aforament de la sessió serà limitat.

Per participar-hi i formular les vostres preguntes, queixes o propostes, hi ha tres opcions:

  1. Deixant la vostra qüestió escrita als comentaris de la pàgina web de l’Audiència Pública fins a 24 hores abans de la sessió, o sigui, abans de dimecres a les 18 h. Per poder-hi publicar aquests comentaris, cal un perfil d’usuari a Decidim.Barcelona: obrir-lo és molt fàcil 👉🏽 consulta com registrar-t’hi.
  2. Intervenint a l’Audiència Pública per videoconferència i exposant-hi en directe les preguntes, queixes o propostes que es vulguin plantejar. Per connectar-vos-hi, feu clic aquí.
  3. Presencialment, intervenint a l’Audiència per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per garantir les distàncies de seguretat entre persones, l’aforament serà limitat, motiu pel qual es requereix realitzar reserva prèvia de plaça abans de dimecres a les 18 h. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència es confirmarà la reserva de plaça per correu electrònic.

L’Audiència Pública serà retransmesa en vídeo en directe a través de YouTube, d’aquesta mateixa pàgina que esteu llegint i de Decidim.Barcelona, la plataforma digital de participació de l’Ajuntament de Barcelona. Per tant, en inscriure-vos per participar presencialment o en connectar-vos-hi a través de videoconferència, manifesteu la vostra autorització perquè resulti enregistrada i retransmesa la vostra veu i/o la vostra imatge a través dels esmentats canals de comunicació, i aquestes actuacions queden legitimades en base al vostre consentiment.

El regidor Marc Serra, amb el suport de l’equip de govern del Districte de Sants-Montjuïc, respondrà totes les preguntes o peticions formulades tant presencialment com per escrit o per videoconferència. La sessió tindrà una durada màxima de dues hores. Si hi ha preguntes a les quals no s’arriba a donar resposta en aquest temps, les persones que les hagin formulat rebran la contestació per escrit amb posterioritat.

Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l’Audiència Pública, podeu adreçar-vos per correu electrònic a dte03_participacio@bcn.cat.