Comença la Festa Major dels Indians, al districte de Sant Andreu


19/09/2014 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 1 minut

Aquest cap de setmana comença la Festa Major dels Indians 2014, que tindrà lloc fins al proper diumenge 28 de setembre. El pregó de la Festa Major tindrà lloc diumenge 21, a les 12:00 hores, a càrrec de Jordi Casas. El regidor del districte de Sant Andreu, Raimond Blasi, assistirà al pregó. A més, també visitarà la Fira Indiana el proper dissabte 20 de setembre, a les 10:00 hores, al carrer d’Olesa i la plaça de les Havaneres.

La Festa Major comptarà amb unes 40 activitats destinades a tots els públics amb fires de comerç, cercavila, exposicions, jocs populars, correfoc, activitats de ball, activitats esportives i infantils, concerts, concursos, teatre, plantada de gegants, etc.

La cloenda de la festa tindrà lloc diumenge 28 de setembre, a les 22:30 hores, amb l’espectacle pirotècnic a càrrec dels Diables “La Satànica” de Sant Andreu a la plaça de les Havaneres.