L’empresa francesa 3mundi obre de la mà de l’Ajuntament una seu a Barcelona i preveu crear-hi 20 llocs de feina a principis de 2015 : Servei de Premsa

L’empresa francesa 3mundi obre de la mà de l’Ajuntament una seu a Barcelona i preveu crear-hi 20 llocs de feina a principis de 2015

13/11/2014



Temps estimat de lectura: 2 minuts

L’empresa francesa 3mundi, que compta ja amb oficines a París i Ginebra, ha obert recentment una seu a la ciutat de Barcelona amb el suport del servei d’aterratge de Barcelona Activa. Creada el 2006, proveeix solucions tecnològiques innovadores per a l’organització de viatges de negocis tant per a pimes com grans companyies a nivell europeu i internacional. Entre els seus principals clients destaquen Hyundai, Toyota, Mobilitas, Bacardi, L’Occitane en Provence, l’Institut Pasteur, Vivarte o CNES.

L’oficina de Barcelona, que està ubicada al districte de l’Eixample i ocupa 300 m², serà un centre de recerca i desenvolupament d’un software i eines d’anàlisi pròpies que permetin optimitzar l’experiència del client de viatges corporatius. La inversió prevista a mig termini per posar en marxa les principals línies d’activitat és d’1’4 milió d’euros.

3mundi compta actualment amb 80 treballadors distribuïts a les dues seus de França i Suïssa.  Amb l’obertura de l’oficina a Barcelona preveu arribar als 20 llocs de feina creats a principis de l’any 2015. Els perfils que preveuen contractar són enginyers, desenvolupadors Ruby on Rails i analistes.

L’empresa, que compta amb el suport de Turenne Capital Partners, va tancar l’exercici el 2013 amb una facturació total de prop de 60 milions d’euros. L’objectiu és que el Barcelona Business Travel Lab, l’oficina que 3mundi ha obert a la capital catalana, assoleixi el 2017 una facturació de 10 milions d’euros.

 

El talent internacional es fixa en Barcelona

La situació de Barcelona, que permet una fàcil connexió amb altres capitals mundials, i el talent qualificat i professional que hi ha, han estat determinants per decidir instal·lar-s’hi a la ciutat i obrir una nova oficina.

A través del servei d’aterratge empresarial de Barcelona Activa s’ofereix un acompanyament integral per ajudar a les empreses i els emprenedors estrangers a establir-se a la ciutat. Compten amb assessorament personalitzat en aspectes clau per facilitar l’aterratge com ara: requisits legals per instal·lar-se a Barcelona, tràmits de constitució d’empresa, recerca de professionals, informació sobre proveïdors especialitzats i, també, suport per localitzar espais on ubicar les oficines. Alhora es facilita també el contacte amb altres stakeholders de la ciutat.

Es tracta d’un dels serveis que s’ofereixen des de l’Oficina d’Atenció a l’Empresa, ubicada a l’edifici Barcelona Growth Centre (c/ Roc Boronat, 117). Un nou punt de referència a Barcelona on les empreses, tant locals com internacionals, poden trobar els recursos, tràmits i serveis per impulsar el seu creixement i fomentar l’ocupació.





Paraules clau

atenció a les persones/ empresa/ ocupació/ Talent/