Servei de Premsa
27/11/2024
Xavier Trias: “La nostra aposta per les ciutats intel·ligents serveix per atraure empreses”
19/11/2014
Temps estimat de lectura: 2 minuts
L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha visitat avui l’Smart City Expo World Congress i ha felicitat a Fira de Barcelona, organitzadora del saló, “pel gran èxit de visitants i de presència d’empreses i ciutats que exposen des de Barcelona al món les seves innovacions”.
Trias, ha visitat diferents expositors i estands del saló, com el de l’Ajuntament de Barcelona, on ha signat amb la multinacional Adobe un acord pioner per impulsar un laboratori de màrqueting digital per a ciutats, el “ City Branding Lab”, amb l’objectiu que estigui operatiu al llarg de l’any que ve i que tingui la seu a l’Edifici Barcelona Growth Center, al districte de la innovació 22@. Aquest centre ha d’ajudar a vincular el màrqueting i la comunicació digital amb les necessitats actuals de les ciutats, aprofitant el posicionament de la marca Barcelona.
“Estem molt satisfets d’aquesta aposta que fa Adobe, i ens demostra que el camí de la col·laboració público-privada és exitós, i ens serveix per atraure empreses”, ha dit l’alcalde, que ha signat l’acord amb el president per EMEA d’Adobe, Mark Zablan.
“Nosaltres vam fer una aposta per ser una ciutat referent de les ciutats intel·ligents. Hi crèiem perquè és la revolució d’aquest segle. Posar la tecnologia al servei de les persones, per millorar la seva qualitat de vida, i posar la innovació al servei de les ciutats, perquè el futur del món va lligat a les ciutats”.
El creixement del Smart City Expo World Congress ens demostra “que això és una realitat, que qui no estigui rere això s’equivoca”, ha sentenciat Trias.
Document relacionat
Barcelona i Adobe impulsen un laboratori de màrqueting digital per a ciutats
Paraules clauAlcalde Trias/ innovació/ smart cities/ smart city/