Montserrat Ballarín participa en la presentació de la campanya de promoció del peix de proximitat i ben etiquetat
25/10/2016 | Imprimeix
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dimecres 26 d’octubre, a les 11:30 hores, la regidora de Comerç i Mercats de l’Ajuntament de Barcelona, Montserrat Ballarín, participarà en la presentació d’una campanya per promocionar el peix de proximitat a les llotges catalanes i fomentar l’etiquetatge correcte a les peixateries. A l’acte també participaran la consellera Meritxell Serret, acompanyada pel director general de Pesca i Afers Marítims, Sergi Tudela, i de la resta de representants de les entitats que col·laboren amb aquesta iniciativa: el president del Gremi de Peixaters de Catalunya, Alejandro Goñi, i el president de la Federació Nacional Catalana de Confraries de Pescadors, Eusebi Esgleas.
Aquesta és una iniciativa del Departament d’Agricultura en col·laboració amb l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, el Gremi de Peixaters de Catalunya i la Federació Nacional Catalana de Confraries de Pescadors. La campanya es durà a terme en 17 mercats de Barcelona i comptarà amb la participació de les 300 peixateries de la xarxa de Mercats de Barcelona. Els 9 dinamitzadors de comerç de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, col·laboraran en aquesta campanya fent d’informadors, distribuint tríptics informatius i bosses per al peix, a les peixateries dels diferents mercats municipals.


