Servei de Premsa
28/03/2024
Els mercats se sumen a la celebració de l’Any del Comerç i la Cultura amb diversos concerts
14/12/2017
Temps estimat de lectura: 2 minuts
- Barcelona convertirà l’any 2018 en l’Any del Comerç i la Cultura amb més d’un centenar d’activitats que s’estendran pels 21 eixos comercials
- L’objectiu és apropar la cultura als barris i convertir el teixit comercial de la ciutat en prescriptor i punt d’informació cultural per als seus veïns
En el marc de l’Any del Comerç i la Cultura, el Mercat de Felip II, el Mercat del Guinardó, el Mercat de la Sagrada Família, el Mercat de la Guineueta i el Mercat de Sarrià seran l’escenari de diversos concerts de Nadal amb música jazz, cançons tradicionals nadalenques, bandes sonores de pel·lícula, entre d’altres.
Les cites musicals aniran a càrrec d’escoles municipals de música (EMM) de diferents barris de la ciutat i tindran lloc el dia 15 i 16 de desembre.
15 de desembre
- Mercat de Felip II – a càrrec d’EMM Sant Andreu – a les 18 hores.
- Mercat del Guinardó – a càrrec d’EMM Guinardó – a les 18 hores.
- Mercat de la Sagrada Família – a càrrec d’EMM Eixample “Joan Manel Serrat” – a les 18 hores.
- Mercat de La Guineueta – a càrrec d’EMM Nou Barris – a les 18 hores.
16 de desembre
- Mercat de Sarrià – a càrrec d’EMM Can Ponsic – a les 12 hores.
El paper dels mercats durant l’Any del Comerç i la Cultura
Els Mercats de Barcelona programaran diverses activitats culturals en els seus recintes amb motiu de l’Any del Comerç i la Cultura impulsat per l’Ajuntament de Barcelona i per la Fundació Barcelona Comerç.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és unir dos dels sectors més representatius de Barcelona: el comerç i la cultura. D’aquesta manera, es convidarà als barcelonins a gaudir d’un any d’activitats culturals gratuïtes, distribuïdes pels diferents barris de la ciutat, amb el petit comerç de proximitat com a punt de trobada.
Barcelona convertirà l’any 2018 en l’Any del Comerç i la Cultura amb més d’un centenar d’activitats que s’estendran pels 21 eixos comercials amb l’objectiu d’apropar la cultura als barris i convertir el teixit comercial de la ciutat en prescriptor i punt d’informació cultural per als seus veïns. L’Any del Comerç i la Cultura està impulsat per l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Barcelona Comerç. El programa d’activitats de l’Any del Comerç i la Cultura es pot consultar al web barcelona.cat/any-comerc-cultura.
El programa compta amb manifestacions artístiques i culturals de diversa tipologia, bé sorgides des del propi comerç i potenciades aquest any, bé creades específicament per a aquest esdeveniment. El seguit d’activitats s’aniran desgranant al llarg de tot l’any. L’Any del Comerç i la Cultura vol posar en valor el que ja s’està fent, obrir noves línies d’acció cultural vinculades al comerç i acostar-lo a propostes culturals de la ciutat fins ara poc o gens explorades des del comerç.
Paraules claucomerç/ cultura/ mercats/