Amadeu Recasens participa al lliurament del xec dels beneficis obtinguts amb la venda del calendari solidari de Bombers amb Causa


30/04/2018 | Imprimeix

Temps estimat de lectura: 1 minut

Dimecres, 2 de maig, a les 16:30 hores, el comissionat de Seguretat, Amadeu Recasens, assistirà al lliurament del xec dels beneficis obtinguts amb la venda dels calendaris solidaris de Bombers amb Causa a l’Hospital Sant Joan de Déu . L’acte, tindrà lloc a l’Espai Bombers (Carrer de Lleida, 30).

A l’acte assistirà el director de l’Obra Social Sant Joan de Déu, Oriol Bota, com també els membres i col·laboradors de l’equip coordinador del projecte Bombers amb Causa, l’equip investigador que ha guanyat la beca d’investigació i els responsables dels projectes socials que rebran els fons que s’han obtingut amb la venda del calendari, a més de membres dels cossos de Bombers de la Generalitat, de l’Ajuntament de Barcelona.