Servei de Premsa
28/03/2024
L’Ajuntament destina 345.000 euros a ajuts a la digitalització dels comerços
24/10/2018
Temps estimat de lectura: 1 minut
Els projectes estan concebuts per als diferents nivells de digitalització i poden anar des de l’obtenció d’una presència bàsica a Internet fins a la contractació de serveis de comunicació digital, o participació en plataformes de venda en línia
Un estudi encarregat a la Universitat Oberta de Catalunya conclou que “cal la integració de les botigues físiques tradicionals amb l’entorn digital, plasmada en una estreta coordinació de canals de venda amb un veritable sistema de distribució multicanal que faciliti el transvasament de consumidors d’un canal a l’altre durant el procés de compra”
Descarregar nota de premsa en format PDF
[pdfviewer width=”100%” height=”650px” beta=”true/false”]https://ajuntament.barcelona.cat/premsa/wp-content/uploads/2018/10/161018NPDigitalitzacioComercos4.pdf[/pdfviewer]
Paraules claucomerç/ mercats/