Servei de Premsa
22/11/2024
Aliança de ciutat per impulsar el posicionament internacional de Barcelona
30/01/2019
Temps estimat de lectura: 2 minuts
L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, ha presidit aquesta tarda la nova aliança per donar un nou impuls el posicionament internacional i la reputació de Barcelona. Es tracta d’un projecte de gran abast que s’ha desenvolupat durant els últims dos anys i que i que s’ha convertit en un treball compartit de manera coordinada amb 170 actors de la ciutat, entre institucions, empreses, entitats, cooperatives i professionals.
“Identitat i posicionament de Barcelona. Un relat coral” suposa un punt d’inflexió per impulsar la gestió de la reputació de Barcelona a través d’una aliança que serveixi per projectar la ciutat a nivell mundial amb un projecte comú, inèdit i compartit amb tots els actors de la ciutat. Barcelona aposta per projectar al món de manera coordinada una marca de futur basada en els valors de la ciutat.
Ada Colau ha afirmat que “un bon posicionament de la Marca Barcelona és clau per dinamitzar l’economia, atraure talent i millorar la qualitat de vida”. A més l’alcaldessa ha afirmat que “Barcelona és una de les ciutats més atractives i amb millor marca del món, però no podem ser autocomplaents”. “Volem actualitzar la manera com ens veu el món”, ha reblat.
“Tenim les capacitats, les fortaleses i l’ambició. Som una ciutat oberta, demòcrata, solidària, feminista i emprenedora”, ha dit l’alcaldessa en un acte que ha aplegat més de 400 persones a l’auditori del Disseny Hub Barcelona.
L’acte ha comptat amb l’explicació de Conrad Llorens i Aleix Gabarre, president i director de la consultoria Summa Branding; i les intervencions de 6 ponents: Jordi Moix (FC Barcelona); Ignacio Sala (Atrápalo); Daniel Meire (Desigual); Blanca Sorigué (Consorci Zona Franca); Jordi Camí (Parc de Recerca Biomèdica i Fundació Pasqual Maragall); i Àngels Cobo (Suara Cooperativa). Lluís Gómez, comissionat de Promoció Econòmica, Empresa i Innovació de l’Ajuntament, ha explicat el pla d’activació del projecte previst pels propers mesos, I John Hoffman, CEO i director del GSMA, també ha participat en l’acte per destacar els actius de Barcelona com a marca mundial.
En aquest enllaç podeu trobar el dossier de premsa
Paraules claualways/ barcelona/ ciutat/ identitat/ posicionament/