Barcelona destinarà 100.000 euros a promocionar l’oferta comercial i cultural del centre per Nadal : Servei de Premsa

Barcelona destinarà 100.000 euros a promocionar l’oferta comercial i cultural del centre per Nadal

27/11/2019



Temps estimat de lectura: 2 minuts

L’Ajuntament de Barcelona engega una campanya de promoció del consum als comerços i els teatres i establiments culturals de la zona centre de la ciutat aquest Nadal

La campanya s’ha acordat amb la Fundació Barcelona Oberta i amb ADETCA (Associació d’Empreses de Teatre de Catalunya), que rebran el 50% dels recursos cadascuna

L’objectiu, com ha destacat el primer tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni, en el “V Summit Barcelona On” de l’entitat comercial Barcelona Oberta, és “tornar a posar a l’imaginari de la ciutat allò de baixar al centre per veure els llums de Nadal, comprar, anar als restaurants, etc.”

L’Ajuntament de Barcelona engega una campanya extraordinària de promoció de l’oferta cultural i comercial al centre de la ciutat per aquest Nadal. Ho ha anunciat el primer tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni, en el “V Summit Barcelona On” de l’entitat comercial Barcelona Oberta, on també hi ha assistit la regidora de Comerç, Mercats, Règim Intern i Hisenda, Montserrat Ballarín.

 

 

Collboni ha explicat que serà una “campanya on es destinarà el 50% als sectors comercials i el 50% conjuntament a teatres del centre de la ciutat, perquè pensem que una de les potencialitats és l’experiència que te algú quan va a comprar al centre” combinant oferta comercial amb oferta cultural, restauració, etc. El tinent d’alcaldia ha detallat que s’hi destinaran 100.000 euros extra per contribuir al que apunta la campanya nadalenca presentada ahir pel Consistori, que és “tornar a posar a l’imaginari de la ciutat allò de baixar al centre per veure els llums de Nadal, comprar, anar als restaurants, etc.”.

Collboni ha destacat que la intenció és potenciar també aquest vessant cultural que “s’ha d’incorporar al Nadal de la nostra ciutat”, i ha remarcat que per al nou Govern municipal, “en el Nadal a Barcelona, les prop de mil activitats organitzades als barris calen tant o més que posar les llums”. El tinent d’alcaldia ha recordat que aquesta campanya extraordinària anunciada avui és un esforç suplementari al que ja es fa enguany per “situar espais nous com Sant Antoni, la supercruïlla, i també les zones q han patit mes aldarulls, com plaça Universitat, Urquinaona o Via Laietana al mapa del Nadal a la ciutat”.





Paraules clau

V Summit Barcelona On/