El Gremi de Restauració i l’Ajuntament de Barcelona posen en marxa una campanya de promoció del sector : Servei de Premsa

El Gremi de Restauració i l’Ajuntament de Barcelona posen en marxa una campanya de promoció del sector

27/11/2019

Jaume Collboni i el Gremi de Restauració visiten el Port Olímpic amb motiu de la ruta “Entre tapes” que té lloc aquests dies a una vintena d’ establiments de la ciutat

Les actrius Itziar Castro, Candela Serrat, Cristina Plazas i Cristina Brondo, entre d’altres, protagonitzen la campanya de promoció del sector de la restauració a Barcelona “Entre tapes”.

Es tracta d’una ruta de tapes on participen una vintena de locals de la ciutat

El video de la campanya s’ha rodat al Port Olímpic, al restaurant El Cangrejo Loco, el primer establiment que va obrir les seves portes amb motiu dels Jocs del 92

El Gremi de Restauració i l’Ajuntament de Barcelona han posat en marxa una campanya de promoció del sector de la restauració a la ciutat. A l’espot de la campanya, hi apareixen les actrius Itziar Castro, Cristina Plazas, Marta Aledo, María Isabel Díaz, Cristina Brondo, Cristina Dilla i Candela Serrat, compartint tapes i confidències. L’espot s’ha rodat a El Cangrejo Loco del Port Olímpic.

Coincidint amb la posada en marxa de la campanya “Entre tapes”, el primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, i el director del Gremi de Restauració de Barcelona, Roger Pallarols, han visitat aquest migdia diversos establiments de restauració del Port Olímpic que participen a la ruta “Entre tapes”. L’acció que es coordina amb la pròpia campanya compta amb una vintena de locals participants de tota la ciutat i durarà fins el proper diumenge 1 de desembre.

Al mateix web entretapes.cat es pot consultar tota la informació sobre els locals participants, horaris, adreces, etc. La ruta compta amb la col·laboració de la cervesera lleidatana San Miguel i amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

El missatge del vídeo transcendeix la pròpia ruta de tapes que es desenvolupa aquests dies i posa en valor l’amplitud i la diversitat de l’oferta gastronòmica de Barcelona. En aquest sentit, el primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, ha apuntat avui que “la campanya és una mostra més de la col·laboració que l’ajuntament manté amb el sector de la restauració per tal de contribuir a la millora del dia a dia dels milers de restauradors que donen vida i contribueixen a la cohesió d’aquesta ciutat i especialment al Port Olímpic, una zona de la ciutat en transformació per millorar la integració amb la ciutat, modificar el model d’usos i activitats, i fer reformar l’espais públic i la infraestructura portuària”

“Avui més que mai, la ciutat necessita campanyes d’aquest estil, que la promocionin i que, en aquest cas, la posicionin com una de les ciutats espanyoles i europees més dinàmiques a nivell gastronòmic”, explica Roger Pallarols. I afegeix: “el Gremi ens hem marcat com a objectiu pels propers mesos repetir una campanya d’aquest estil i confiem sumar-hi altres actors privats i també les administracions públiques”. La gravació de l’espot va comptar amb la col·laboració de l’associació de restaurants del Port, Abroport. Acumula més de 500.000 de visualitzacions a les xarxes socials.

A diferència d’altres rutes de tapes, a “Entre Tapes” s’aposta pel consum compartit i la promoció consisteix en una tapa i 2 quintos per 5 euros. La tapa forma part de la carta del local, cosa que implica que es pot continuar gaudint un cop acabada la ruta, ja a preu normal. D’aquesta forma es pretén transcendir el consum merament immediat i avançar envers la fidelització dels clients.

 



Compartiu aquest contingut