L’Ajuntament i entitats de comerç constitueixen un òrgan estable per preparar la campanya de Nadal 2020 : Servei de Premsa

L’Ajuntament i entitats de comerç constitueixen un òrgan estable per preparar la campanya de Nadal 2020

08/01/2020

L’objectiu, tal i com es va anunciar a la tardor, és treballar per renovar el model d’activitats que la ciutat de Barcelona acull durant el Nadal de cara a la campanya de 2020 analitzant l’oferta actual i veient els aspectes a mantenir i a modificar

La Taula de Nadal està formada per representants de les àrees de Promoció Econòmica, Comerç i Mercats, Cultura, Urbanisme i Turisme, a més de representants de Fundació Barcelona Comerç, Barcelona Oberta, Pimec Comerç, Foment de Treball, Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED) i Comertia

L’Ajuntament i les entitats comercials han constituït avui la Taula de Nadal, que neix per preparar i repensar les activitats de la campanya del Nadal 2020. Aquest òrgan estable de participació i treball conjunt públicoprivat tindrà la funció d’aportar noves idees i donar resposta a les necessitats que plantegin els diferents sectors, especialment el dels comerciants de la ciutat.

La Taula de Nadal està formada per representants del consistori de les àrees de Promoció Econòmica, Comerç i Mercats, Cultura, Urbanisme i Turisme, a més de representants de les entitats de comerç Fundació Barcelona Comerç, Barcelona Oberta, Pimec Comerç, Foment de Treball, Associació Nacional de Grans Empreses de Distribució (ANGED) i Comertia.

 

L’objectiu, tal i com es va anunciar a la tardor, es treballar per renovar el model d’activitats que la ciutat de Barcelona acull durant el Nadal de cara a la campanya de 2020 analitzant l’oferta actual i veient els aspectes a mantenir i a modificar

Durant aquesta primera reunió, el primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, ha posat sobre la taula que “comencem un cami per a fer un model Barcelona de Nadal, que englobi la visio del comerç de proximitat i la nostra dimensio internacional, i que integri comerç, turisme, cultura en una proposta ambiciosa pel Nadal de l’any vinent”.

En la darrera campanya de Nadal 2019, Barcelona ha acollit més de 1.000 activitats adreçades als diferents perfils de públic que han arribat als 73 barris de la ciutat. Organitzades per l’Ajuntament juntament amb entitats veïnals, culturals, comercials, socials i solidàries la voluntat ha estat apropar el màxim possible l’oferta a tots els veïns i veïnes.

També s’ha incrementat el nombre de carrers il•luminats, amb especial incidència en el centre de Barcelona, on també s’han previst noves activitats per contribuir a donar suport als veïns, comerciants i restauradors de la zona.



Compartiu aquest contingut