Els telèfons 010 i 012 reforcen els seus serveis per poder atendre consultes de la ciutadania sobre el COVID-19 : Servei de Premsa

Els telèfons 010 i 012 reforcen els seus serveis per poder atendre consultes de la ciutadania sobre el COVID-19

03/03/2020



Temps estimat de lectura: 1 minut

L’objectiu és poder respondre de manera més àgil qüestions puntuals sobre el nou coronavirus i preservar el funcionament del 061 Salut Respon com a telèfon únic d’atenció sanitària

El telèfons d’informació general 010 i 012, gestionats per l’Ajuntament de Barcelona i la Generalitat de Catalunya respectivament, han reforçat els seus serveis per poder atendre consultes de la ciutadania sobre el COVID-19. L’objectiu és poder respondre qüestions concretes sobre el nou coronavirus, amb informació bàsica que es pot consultar igualment als webs d’ambdues administracions, per tal de preservar el funcionament del 061 Salut Respon com a telèfon únic d’atenció sanitària.

Aquesta decisió s’ha pres després de fer el corresponent traspàs del protocol i el coneixement adequat al personal que atén el 010 i el 012 i s’ha pres en el marc de la col•laboració estreta que mantenen des de fa dies Generalitat i Ajuntament de Barcelona per reforçar els seus respectius serveis i per fer un seguiment acurat de l’evolució de la malaltia.





Paraules clau

COVID-19/ salut/