L’Ajuntament presenta la campanya “Compra a prop” per fomentar el comerç de proximitat i la restauració i visibilitzar els valors que aporten a la ciutat : Servei de Premsa

L’Ajuntament presenta la campanya “Compra a prop” per fomentar el comerç de proximitat i la restauració i visibilitzar els valors que aporten a la ciutat

23/06/2020



Temps estimat de lectura: 1 minut

La mesura forma part del Pla de Reactivació del Comerç i la Restauració que l’Ajuntament va endegar a l’inici de l’estat d’alarma per donar suport al comerç, ajudar-lo a superar els primers moments de dificultats i incorporar els canvis necessaris per afrontar el futur

La iniciativa respon a la demanda de les entitats de comerç perquè es posi l’accent en incentivar la compra de proximitat i ha comptat amb la seva col·laboració per adeqüar-la a les necessitats del sector. La campanya posa de manifest la responsabilitat de tots els barcelonins i barcelonines per mantenir el model de comerç i de ciutat que caracteritza Barcelona

Els missatges es focalitzen en posar en valor els beneficis que l’existència del comerç de proximitat aporta a Barcelona,com la cohesió social, la seguretat, el foment de la convivència entre el veïnat, la configuració de l’espai urbà, l’activitat econòmica arrelada o l’ocupació, a banda del tracte personalitzat i professional

El consistori ha endegat més de 40 mesures específiques per al sector comercial en el marc del El Pla de Reactivació del Comerç i la Restauració

MESURA DE GOVERN. Pla de xoc i mesures postCOVID-19 per comerç, mercats i restauració de Barcelona

 

Descarregar nota de premsa en format PDF

 

Més informació al lloc web de reactivació econòmica “Barcelona mai s’atura”: http://maiensaturem.barcelona

 

 





Paraules clau

comerç/ Compra a prop/ mercats/ restauració/