Barcelona debat sobre el paper clau de la marca i reputació de les ciutats en el context post Covid-19 : Servei de Premsa

Barcelona debat sobre el paper clau de la marca i reputació de les ciutats en el context post Covid-19

21/07/2020



Temps estimat de lectura: 3 minuts

El primer tinent d’alcaldia Jaume Collboni ha destacat avui el rol de les ciutats com a agents de primera magnitud en la recuperació econòmica i social

El webinar “Rethinking the City Brand in times of Covid19. Roadmaps to economic and social recovery” (Repensant la Marca de Ciutat en temps del Covid-19, fulls de ruta cap a la recuperació econòmica i social”) organitzat per l’Ajuntament de Barcelona, amb la col·laboració de la UPF Barcelona School of Management, en el marc del cicle de webinars “Repensant la societat”.

Aplega persones expertes i ponents de sis ciutats i quatre universitats internacionals especialistes en Marca de Ciutat (city branding). Tots ells representants de ciutats com Lisboa, Oslo, Londres i Tel-Aviv així com acadèmics d’universitats xineses, poloneses i britàniques

El primer tinent d’alcaldia Jaume Collboni ha participat avui en el webinar internacional sobre city branding (marca i reputació de ciutat) Webinar “Rethinking the City Brand in times of Covid19. Roadmaps to economic and social recovery” (Repensant la Marca de Ciutat en temps del Covid-19, fulls de ruta cap a la recuperació econòmica i social”), emmarcat en el cicle de webinars “Repensant la societat” de la UPF Barcelona School of Management, co-organitzat amb l’Ajuntament de Barcelona.

El webinar aborda des de diferents perspectives aspectes de la gestió de la imatge i la reputació de les ciutats que es poden erigir com a factor clau per a la seva recuperació econòmica i social, guiada per un nou model de desenvolupament econòmic més segur, més saludable, més sostenible mediambientalment i més just socialment.

En la seva intervenció, el tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni, ha destacat el repte que suposa per a les ciutats repensar-se i recuperar el pols econòmic i social: “Barcelona ha pres un camí on la innovació i la col·laboració públic privada esdevenen claus per superar els desafiaments mentre no s’atura la seguretat de la ciutat en un sentit ampli, des del punt de vista sanitari i també econòmic”. En això, ha seguit Collboni, “l’ADN de Barcelona juga un paper per definir aquest catalític moment, perquè les ciutats han de ser agents de primera magnitud, i disposar de més i millors eines, recursos i competències i cal abordar-ho des d’un punt de vista el més ampli possible, perquè necessitarem viure en entorns urbans més humans, més sostenibles, més higiènics i saludables”.

En l’obertura del Webinar “Rethinking the City Brand in times of Covid19. Roadmaps to and social recovery” (Repensant la Marca de Ciutat en temps del Covid-19, fulls de ruta cap a la recuperació econòmica i social”), hi ha participat també Oriol Amat, degà de la UPF Barcelona School of Management, i el professor Greg Klark, prestigiós especialista en urbanisme i assessor de ciutats globals. El webinar compta en total amb la intervenció de deu ponents de sis ciutats diferents i quatre universitats internacionals especialistes en Marca de Ciutat (city branding) de renom internacional, tots ells responsables de city branding, comunicació, atracció d’inversions i talent internacional de les ciutats de Lisboa, Oslo, Londres i Tel-Aviv així com acadèmics d’universitats xineses, poloneses i britàniques.

Podeu trobar més informació del Webinar a https://www.barcelona.cat/rethinking-city-branding/ca.

 

Information available in: català | castellano | english





Paraules clau

ciutat/ marca/ reputació/