L’Ajuntament dona suport a la segona temporada de la sèrie de TV3 “Gent de Mercats i Comerços” per promoure els mercats i el petit comerç : Servei de Premsa

L’Ajuntament dona suport a la segona temporada de la sèrie de TV3 “Gent de Mercats i Comerços” per promoure els mercats i el petit comerç

22/12/2020



Temps estimat de lectura: 2 minuts

El consistori aporta una subvenció de 181.500 euros per a la producció d’aquesta docusèrie que parla del dia a dia dels professionals dels mercats i dels comerços

“Gent de Mercats i Comerços” s’emetrà a partir de demà 23 de desembre, i consta de 6 capítols, que mostren la vida quotidiana a 20 mercats de Catalunya, 9 d’ells de Barcelona

En aquesta temporada, als mercats municipals s’hi afegeixen petits comerços i establiments de restauració de la ciutat

La docusèrie “Gent de Mercats i Comerços” arrenca la segona temporada a TV3 demà 23 de desembre i durant 6 capítols. Com ja va succeir amb la primera temporada, l’Ajuntament aporta una subvenció, de 181.500 euros, amb la voluntat de donar suport a un espai audiovisual que és una important eina de promoció dels mercats municipals de Barcelona i del seu comerç.

“Gent de Mercats i Comerços”, dirigida per la periodista Tana Collados i produïda amb la col·laboració de Benecé Produccions, consta de 6 capítols que mostren la vida quotidiana a 20 mercats de Catalunya, 9 d’ells de Barcelona i, per primera vegada, la vida quotidiana als petits comerços i establiments de restauració, amb perfils molt diferents: des del bar d’esmorzars i tapes, al restaurant d’estrelles Michelin. La nova temporada de “Gent de Mercats i Comerços” s’ha gravat durant els mesos de la pandèmia de la Covid-19 i, en conseqüència, recull les incerteses i els neguits que estan vivint els professionals del sector durant aquest temps.

En aquesta segona temporada, “Gent de Mercats i Comerços”  continuarà donant la veu als pagesos i ramaders amb parada fixa al mercat, als venedors que han decidit començar-hi un negoci o als fills de llargues nissagues, als compradors de tota la vida o bé als nous que han descobert els temples del producte fresc. Amb els protagonistes de cada capítol, es visitaran escenaris com les llotges, on s’abasteixen els peixaters, i racons poc o gens vistos, a més de mostrar tota mena de situacions que es donen als mercats.

La docusèrie començarà descobrint els mercats de Santa Caterina i del Clot de Barcelona i el Mercat de la Carn de Vilafranca del Penedès. També visitarà el mercat de Santa Eulàlia de l’Hospitalet de Llobregat, i el del Ninot i de Sarrià de Barcelona. En un altre programa, mostrarà els mercats d’Olot, de Roses i la Llagosta. Hi haurà un capítol dedicat als mercats de Salt, de Sant Cugat del Vallès, i de les Corts i la Guineueta de Barcelona. La docusèrie mostrarà el dia a dia dels Encants de Barcelona i dels mercats de Palafrugell i Santa Coloma de Gramenet. I també anirà a passejar pels mercats de la Boqueria i Sant Andreu de Barcelona, pel de Girona i pel de Badia del Vallès.





Paraules clau

comerços/ digitalització dels comerços/ mercats/