Barcelona Activa atén més de 100 persones al dia a través dels Punts d’Informació per l’Orientació i la Recerca de Feina : Servei de Premsa

Barcelona Activa atén més de 100 persones al dia a través dels Punts d’Informació per l’Orientació i la Recerca de Feina

03/04/2021

L’adaptació del servei a la via telemàtica ha permès mantenir l’atenció durant la pandèmia i cobrir l’increment de sol·licituds d’informació de la ciutadania

El 58% de les persones ateses es troba en situació d’atur i sol·licita assessorament laboral i de cerca de feina, i un 4% tenen ERTO

Barcelona Activa ha atès els mesos de gener i febrer de 2021, una mitjana de 104 persones diàries a través dels Punts d’Informació per l’Orientació i la Recerca de Feina, un 30% més que el mateix període de l’any passat, 70 persones al dia. En tot el 2020, aquest servei va atendre 8.000 usuaris i usuàries.

L’increment d’atencions es deu d’una banda, a la complexitat de l’escenari social, laboral i econòmic resultant de l’emergència sanitària, raó per la qual més persones sol•liciten els recursos i assessorament personalitzat de Barcelona Activa. D’una altra banda, aquest increment es deu també a l’adaptació del servei a la via telemàtica, amb un desplegament d’atenció telefònica, des del 16 de març de 2020, fet que ha permès garantir aquest servei durant la pandèmia, reforçant la tasca dels equipaments físics i l’atenció presencial.

[…]

 

Descarregar tota la nota de premsa en format PDF



Compartiu aquest contingut