La campanya “Barcelona como nunca antes” recupera la promoció internacional situant la ciutat com una de les millors destinacions urbanes del món : Servei de Premsa

La campanya “Barcelona como nunca antes” recupera la promoció internacional situant la ciutat com una de les millors destinacions urbanes del món

17/05/2021



Temps estimat de lectura: 1 minut

És la primera campanya de promoció que Barcelona llança per al públic nacional i internacional des de l’esclat de la pandèmia, adreçada especialment als visitants espanyols, anglesos, francesos, italians i alemanys

A través d’un vídeo trencador, inspirador i emotiu, Dani Orviz, poeta i vídeo-artista guanyador de la Copa del Món París 2020 de Poetry Slam, posa veu a una història sobre la recuperació i activació de la ciutat després del confinament

La campanya vol posar en relleu la qualitat de vida de Barcelona i valors com la creativitat, la innovació, el disseny, la vida cultural i la sostenibilitat que la converteixen en una destinació única al món

La campanya s’estendrà de maig a desembre i està adreçada a un turisme de qualitat

Descarregar nota de premsa en format PDF





Paraules clau

Barcelona como nunca antes/ turisme/