L’espai Beat Barcelona comença l’activitat al Mobile World Congress 2022 : Servei de Premsa

L’espai Beat Barcelona comença l’activitat al Mobile World Congress 2022

28/02/2022



Temps estimat de lectura: 3 minuts

[su_qrcode data=”%CURRENT_URL%” size=”150″ margin=”10″ align=”right”]Barcelona compta per primera vegada amb un espai exclusiu dins el MWC que combina networking durant el dia i una oferta musical lúdica als vespres.

El programa del Beat Barcelona explicarà al públic del congrés, a través del binomi cultura i promoció econòmica, com és viure i treballar a la ciutat.

Un show de Sónar ha inaugurat la programació cultural i el seguiran els pròxims dies les propostes del Cruïlla Barcelona i el MIRA Digital Arts Festival

L’espai Beat Barcelona, impulsat per  l’Ajuntament de Barcelona amb el suport de la Mobile World Capital i GSMA, ha començat l’activitat avui, primer dia del MWC. Al vespre, la inauguració de l’espai ha comptat amb la presència de John Hoffman, CEO de GSMA, i el tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni.

El Beat Barcelona, situat entre els pavellons 4 i 6 del recinte, és un nou espai de 1.500 m2 a l’aire lliure amb àrees per al networking professional, un programa d’activitats de promoció econòmica i que es converteix cada vespre en un espai de relax amb la programació dels festivals de la ciutat.

Avui l’estrena ha anat a càrrec de Sónar que ha presentat el show AWWZ b2b AI DJ, on la DJ AWWZ mescla la música que li proposa en viu una Intel·ligència Artificial, un projecte desenvolupat amb la UPC.

Demà serà el torn del Cruïlla Barcelona amb l’ experiència de realitat virtual i immersiva 360° amb el concert del grup Black Eyed Peas i la sessió de DJ AMABLE. El  2 de març, el MIRA Digital Arts Festival tancarà amb una sessió de DJ Neska i la instal·lació ‘27.500 Parpadeos’ dels artistes Lolo & Sosaku.

 

 

 

Un espai per conèixer Barcelona

L’objectiu del Beat Barcelona és traslladar al MWC22 l’esperit i els actius de ciutat a través de l’experiència. Explicar al públic del congrés, amb el binomi cultura i promoció econòmica, que Barcelona és la millor ciutat per invertir, per obrir oficines i centres de recerca i innovació de les empreses a Europa,  per instal·lar-se a treballar o per a visitar-la. Per això al Beat hi trobaran un programa divers d’activitats, conferències i trobades desplegat per l’equip de promoció econòmica i una programació cultural comissariada per tres dels principals festivals de la ciutat.

 

Solidaritat amb Ucraïna

John Hoffman, CEO de GSMA que també ha condemnat la invasió russa d’Ucreïna,  ha donat les gràcies a la ciutat de Barcelona per acollir de nou el MWC, tot recordant com va afectar al món i al congrés l’impacte de la covid, s’ha mostrat optimista  “l’edició del 2022 és una oportunitat per tornar a estar junts i el Beat Barcelona l’espai perfecte per establir noves amistats i relacions i expandir operacions i propostes a la ciutat, al territori i al pais.”





Paraules clau

Beat Barcelona/ Mobile Week Barcelona/ Mobile World Congress 2022/