El Disseny Hub Barcelona promou “Digital Impact”, una gran exposició immersiva de disseny i art digital, el 2023 : Servei de Premsa

El Disseny Hub Barcelona promou “Digital Impact”, una gran exposició immersiva de disseny i art digital, el 2023

12/07/2022



Temps estimat de lectura: 3 minuts

“Digital Impact” és un projecte del Disseny Hub Barcelona amb el suport de la regidoria de Turisme  i Indústries Creatives de l’Ajuntament de Barcelona i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Està dirigit per Pep Salazar, comissariat per Héctor Ayuso i Oriol Pastor, i compta amb la proposta expositiva de l’Estudi Antoni Arola

La mostra, la primera gran exposició vivencial d’art digital a Barcelona, pretén desdibuixar les fronteres entre món físic i virtual amb una experiència expositiva que comptarà amb alguns artistes digitals de renom internacional, com els catalans Domestic Data Streamers, i Refik Anadol, Universal Everything i Joëlle Snaith

L’exposició, dirigida a tots els públics, es podrà veure al Disseny Hub Barcelona la primavera del 2023 i respon a l’aposta de l’equipament per l’art digital i al seu paper com a espai de referència per a la posada en valor i la projecció de les indústries creatives

La primavera del 2023 arribarà al Disseny Hub Barcelona “Digital Impact“, la primera exposició vivencial d’art exclusivament digital a Barcelona. Impulsada pel Disseny Hub Barcelona amb el suport de la regidoria de Turisme i Indústries Creatives de l’Ajuntament de Barcelona i la Direcció General d’Innovació i Cultura Digital del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i sota la direcció de Pep Salazar i el comissariat d’Héctor Ayuso i Oriol Pastor, aquesta gran mostra dirigida a tots els públics convidarà a la reflexió a través d’una experiència immersiva que desdibuixarà les fronteres entre el món físic i virtual.

Amb una proposta expositiva immersiva a càrrec de l’Estudi Antoni Arola, “Digital Impact” inclourà obres d’artistes digitals de renom internacional, com els catalans Domestic Data Streamers, o Refik Anadol, Universal Everything i Joëlle Snaith. El visitant se submergirà en una experiència que no el deixarà indiferent i que el farà reflexionar posant sobre la taula qüestions sobre l’art del futur i el paradigma digital. “És l’art digital una curiositat o un canvi de paradigma?” “Serà el nou Picasso un artista digital? I un robot?”

La programació completa de “Digital Impact”, imatge i venda d’entrades s’anunciarà durant la tardor.

 

Una aposta per l’art digital

El Disseny Hub Barcelona és l’espai de referència per a la posada en valor i la projecció de les indústries creatives, la divulgació del patrimoni i la cultura de la ciutat a escala global. En aquesta línia, exposicions com “Digital Impact” posen de manifest la ferma aposta de l’equipament per l’art digital i els nous formats, posant la mirada en les futures tendències en el camp de l’art i de la creació i posicionant-lo com a un dels equipaments que contribueixen al paper cada vegada més rellevant de Barcelona com a ciutat de referència en el camp de les arts visuals i digitals i motor d’influència per a la resta de Catalunya.

 

 

Contacte de Premsa i de l’organització

Andrea Cosialls

Premsa.museudeldisseny@bcn.cat

644 930 266

Organització de “Digital Impact”

info@digitalimpact.art





Paraules clau

art digital/