La Cursa de la Mercè Bimbo Global Race 2025 serà el diumenge 21 de setembre : Servei de Premsa

La Cursa de la Mercè Bimbo Global Race 2025 serà el diumenge 21 de setembre

14/04/2025



Temps estimat de lectura: 3 minuts

 

La 47a edició la Cursa de la Mercè Bimbo Global Race ja té data. Serà el diumenge 21 de setembre i, com és habitual, formarà part de l’oferta esportiva de la festa gran de la ciutat de Barcelona.

 

 

Aquest matí, David Escudé, regidor d’Esports de l’Ajuntament, i Olga Martínez Pujol, directora d’Assumptes Corporatius i Sostenibilitat de Grupo Bimbo a Iberia, han renovat l’acord de col·laboració pel qual la multinacional continua sent la patrocinadora de la Cursa de la Mercè Bimbo Global Race.

“Estem molt contents de continuar tenint a Bimbo al nostre costat perquè, amb ells, la nostra cursa continua creixent edició rere edició. Hem creat una col·laboració molt positiva i seguirem millorant i treballant plegats per fer que la Cursa de la Mercè Bimbo Global Race 2025 sigui una edició molt especial”, ha declarat el regidor d’Esports, David Escudé.

Per la seva part, la directora d’Assumptes Corporatius i Sostenibilitat de Grupo Bimbo a Iberia, Olga Martínez Pujol, ha afegit: “Enguany tornem a portar per desena vegada consecutiva la Bimbo Global Race a Barcelona, i fer-ho dins del marc de la Cursa de la Mercè és tot un privilegi. Aquesta col·laboració, que aquest 2025 celebra la seva tercera edició, va en línia amb el propòsit de la companyia d’impulsar valors com l’esport i reforçar el nostre compromís per fomentar hàbits saludables a joves i famílies. A més a més, per nosaltres cada inscripció representa molt més que una cursa; és una oportunitat per ajudar a qui més ho necessita, amb la donació de 20 llesques de pa per participant al Banc d’Aliments de Barcelona. Ens enorgulleix contribuir a una iniciativa que inspira la ciutat a moure’s per una bona causa”.

 

L’acte més popular de “La Mercè més Esportiva”

Com sempre, la Cursa de la Mercè Bimbo Global Race se celebrarà dins dels actes de “La Mercè més Esportiva”. Es tracta d’una de les proves més clàssiques i populars del calendari esportiu de la ciutat perquè, a més de celebrar-se coincidint amb la festa major de Barcelona, recorre alguns dels seus indrets més emblemàtics.

L’any passat, més de 13.000 corredors i corredores van prendre la sortida en aquesta cursa, que va comptar amb un 37% de participació femenina, rècord absolut de la seva història fins ara. Els dorsals es van acabar uns dies abans de la prova tot i que, a més de les modalitats de 10K i 2K, també es va afegir una versió familiar, no competitiva i oberta a tothom que va voler participar en família i que va ser tot un èxit.

 

Més informació:

– Fotografies de l’acte de signatura de l’acord aquí

– Fotografies de la passada edició aquí





Paraules clau

Cursa de la Mercè 2025/