Acte commemoratiu de l’1 de Maig “Aturem les desigualtats: una resposta local pel treball digne i l’ocupació de qualitat”
14/05/2025
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dijous 15 de maig, a les 16.30 hores (Saló de Cròniques, Ajuntament de Barcelona), la tinenta d’alcaldia de Promoció Econòmica i Treball, Raquel Gil, presideix l’acte institucional de commemoració de l’1 de Maig’ Aturem les desigualtats: una resposta local pel treball digne i l’ocupació de qualitat’.
L’acte comptarà amb un col·loqui amb la participació de Javier Carbonell, investigador doctoral i professor associat a Sciences Po; Ariane Aumaitre, Doctora en ciències polítiques i socials per l’European University Institute; i moderat per Mª Ángels González, directora executiva d’Ocupació i Proximitat de Barcelona Activa.
L’Ajuntament organitza aquest acte en commemoració de Primer de Maig, Dia Internacional del Treball.