Horaris
Dies | Hores | Preus | Observacions | |
---|---|---|---|---|
dissabtes |
a les 12:15 h |
Entrada general: 30 €
Entrada general de: 30 €
A través del web i a taquilla: 30 € Nens de 7 a 12 anys: 15 € Nens de 0 a 6 anys: gratuït
Adults (residents a Catalunta): 16 € Nens de 7 a 12 anys (residents a Catalunta): 8 € Nens de 0 a 6 anys: gratuït |
Visita en català |
|
diumenges |
Visita en castellà |
- Adreça:
- Carrer de Provença, 261*265
- Districte:
- Eixample
- Barri:
- la Dreta de l'Eixample
- Població:
- Barcelona
Vine a La Pedrera i gaudeix d´aquesta visita que et farà descobrir nous espais que habitualment estan tancats al públic.
Una ocasió única per conèixer l'antic aparcament del soterrani, la façana posterior o el passadís de la primera planta, des d'on es té una vista privilegiada del pati. Elements que l´arquitecte Antoni Gaudí va dissenyar per a aquest edifici únic.
La Pedrera Oculta és una visita guiada amb grups reduïts que està plena d´anècdotes. Permet visitar l´edifici de La Pedrera, Patrimoni Mundial de la UNESCO, des d´una altra òptica.
Vine a conèixer tots els detalls sobre la darrera obra civil de l´arquitecte Gaudí de la mà d´un dels nostres guies.