Més suport emocional per a joves i adolescents i les seves famílies durant el confinament

24/04/2020 - 12:09

salut. Els serveis que tenen cura de la salut mental i emocional de joves i adolescents i les seves famílies es reorganitzen per escoltar i donar resposta telemàticament durant l'estat d'alarma per la Covid-19.

Els serveis que tenen cura de la salut mental i emocional de joves i adolescents i les seves famílies es reorganitzen per escoltar i donar resposta telemàticament durant l'estat d'alarma per la Covid-19.

Els diferents serveis de l’Ajuntament de Barcelona que tenen cura de la salut mental i emocional de joves i adolescents i les seves famíliess’han reorganitzat per donar resposta de forma àgil i telemàtica als neguits i necessitats que es puguin plantejar mentre duri la situació de confinament per l’estat d’alarma ocasionat per la crisi de la Covid-19.

Fonamentalment, es tracta de:

SERVEI PER A ADOLESCENTS I FAMÍLIES (SAIF)

Format pel servei d’escolta i acompanyament per a joves de 12 a 20 anys Aquí t’escoltem i pel Centre per a Famílies amb Adolescents, el SAIF habilita un nou telèfon de contacte des d’on atendre totes les consultes.

601 641 056: Podeu enviar un missatge per WhatsApp, de dilluns a divendres de 10 a 14 h i de 16 a 19 h, i es posaran en contacte amb vosaltres. Caldrà que hi indiqueu el vostre nom, edat, districte de residència i, breument, el motiu de la consulta.

Si ho preferiu, també podeu trucar-hi, així com rebre atenció individual i confidencial d’ambdós serveis a través dels seus canals específics habituals.

KONSULTA’M:

El servei de suport psicològic adreçat a joves per prevenir problemes de salut mental atén telemàticament a través dels següents telèfons i correus electrònics:

Els adolescents i joves i les famílies de districtes on no hi ha espai Konsulta’m poden contactar amb el més proper.

La gestió emocional durant aquesta situació excepcional és un repte per a tothom. A més d’aquestes vies de contacte específiques per a adolescents i joves i les seves famílies, s’han habilitat diversos telèfons per oferir suport segons cada situació personal