Des de la Xarxa de Centres Cívics de Barcelona arriba una tongada de noves propostes per imaginar, aprendre, pensar, ballar o crear. Per fer més àgil el procés, les inscripcions es poden fer en línia mitjançant el web de cada equipament, que al districte són els següents: CC Baró de Viver, CC Bon Pastor, CC Can Clariana Cultural, CC La Sagrera – La Barraca, CC Sant Andreu i CC Trinitat Vella. A més, tens a mà les guies il·lustrades que et poden ajudar en cas de dubte.
Abans de començar, revisa si tens dret a descomptes, com ara per les persones en situació d’atur, amb discapacitat, famílies nombroses o monoparentals, o titulars del Carnet Jove, segons el centre.
A més dels tallers, en molts casos també s’obren les inscripcions per als itineraris, les visites i les excursions que es faran fins al 10 d’abril de 2025.
Si vols consultar la resta de tallers i cursos que es fan a la resta de la ciutat, pots consultar-los en aquest enllaç.