Activitats a la via pública
Al districte se celebren constantment activitats al carrer perquè tots els veïns en puguin gaudir. Concerts, fires, mercats, activitats esportives, pirotècnia, correfocs, atraccions de fira... Tots aquests esdeveniments, i molts més, hi tenen cabuda si es disposa de la llicència adequada.
Aquí trobareu tota la informació sobre els diversos tipus de llicències per a espectacles i activitats a la via pública, i el procés que s’ha de seguir per aconseguir-les.
Nota per als usuaris del lector de pantalla. Aquesta galeria mostra un element, que pot ser una imatge o un vídeo. Feu servir els controls de l’àrea "Controls de la galeria" per veure l’element anterior o el següent. També podeu fer clic sobre l’element que voleu visualitzar.
Slide of 1
Enllaços relacionats
- Llicència per a espectacles públics i activitats a la via pública sense pirotècnia o amb pirotècnia inferior a 10 kg
- Llicència per a espectacles públics de focs artificials amb pirotècnia professional amb una càrrega explosiva superior a 10Kg
- Llicència per a fira o mercat de compravenda o mostra de productes a la via pública
- Llicència per a atracció de fira a la via pública
- Llicència per a espectacles públics de caràcter extraordinari dins establiments o en espais tancats a la via pública