Esteu aquí

Els feminismes de Feminal

03/21/2019 - 17:15
L'exposició fa un recorregut pels articles més emblemàtics d'aquesta primera revista de caràcter feminista de Catalunya que va néixer l'any 1907. Influenciada per les idees dels moviments feministes de França i Anglaterra, Feminal reivindicava el paper propositiu de les dones i un nou concepte de feminitat molt arrelat a una identitat més autònoma, pròpia i lliure.

"Feminal s'adreçava a les dones com un públic amb interessos propis i amb l'afany d'estar informat dels camins que el feminisme anava proposant i consolidant" explica Marta Selva Masoliver, presidenta de l'Institut Català de les dones.
Organitzada pel referit organisme de la Generalitat de Catalunya, l'exposició es divideix en quatre espais: Els feminismes; Pacifisme; Espais de Dones i El dret a la professionalització. La mostra es podrà veure fins al 3 d'abril d'enguany.

  • https://ajuntament.barcelona.cat/santandreu/centre-cultura-popular/sites/default/files/feminismesfeminal.jpg