Convocada una nova Audiència Pública presencial i telemàtica

28/10/2021 - 19:44 h

Participació. El veïnat que ho desitgi hi podrà intervenir-hi de forma presencial o per videoconferència

La sessió serà a la sala d’actes de la Seu del Districte dimarts 9 de novembre a les 18 h, i el veïnat que ho desitgi hi podrà intervenir-hi de forma presencial o per videoconferència

Els òrgans de participació continuen celebrant-se amb algunes prevencions per tal d’evitar contagis. Com en la convocatòria de setembre, la propera sessió de l’Audiència Pública de Sant Martí, que tindrà lloc el dimarts 9 de novembre a les 18 h, combinarà el format per videoconferència i el presencial, de manera que la ciutadania podrà escollir de quina manera vol participar-hi.

Les persones que vulguin exposar les seves consideracions a l’equip de govern del Districte, ho podran fer si ho sol·liciten a través de l’enllaç següent:

FORMULARI DE PARTICIPACIÓ a l’Audiència Pública de Sant Martí

El formulari està habilitat fins dilluns 8 de novembre a les 18 h. Per emplenar-lo, és preferible disposar d’un perfil al web Decidim Barcelona (vegeu com obtenir-lo a l’espai “Més informació”). Un cop feta la sol·licitud:

  • Participació per videoconferència. Les persones que emplenin el formulari rebran l’enllaç de connexió a la videoconferència per correu electrònic el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h) i hauran de connectar-s’hi a l’hora inicial per fer les comprovacions tècniques oportunes. La gestió del torn de paraules és a càrrec de la Presidència del Consell.
  • Participació presencial. Les persones que hagin consignat la voluntat de ser-hi presents, hauran de rebre la confirmació d’accés a la sala d’actes, cosa que tindrà lloc per correu-e el mateix dia de la sessió (abans de les 14 h). En cas que el nombre de peticions superi l’aforament de la sala, s’atorgaran per ordre cronològic de sol·licitud, i a la resta de persones se’ls convidarà a participar per videoconferència. A la sala d’actes només hi podran accedir les persones que hagin rebut l’autorització expressa.

La sessió serà conduïda per la presidenta del Consell del Districte, Marilen Barceló. El regidor del Districte de Sant Martí, David Escudé, respondrà les preguntes de la ciutadania amb la col·laboració de l’equip de Govern. Es podrà seguir en directe per streaming a través del següent enllaç: L’Audiència Pública de Sant Martí, en directe

L’Audiència Pública, el màxim òrgan de participació

L’Audiència Pública de Sant Martí és un espai obert a tot el veïnat en què es pot tractar qualsevol tema relatiu als barris del districte. S’utilitza com un sistema de millora contínua en la gestió municipal i com una font important d’informació. És una eina de debat i un mecanisme per a la formulació de propostes que permet al veïnat implicar-se en la gestió pública.

Tal com la defineix la Carta Municipal de Barcelona, l’Audiència Pública és una de les principals eines de participació prevista perquè la ciutadania s’adreci o proposi a l’administració municipal l’adopció de determinats acords o per rebre informació de les seves actuacions.

El desenvolupament de les Audiències Públiques facilita el treball en grup de totes les persones implicades i millora les relacions entre la ciutadania, els càrrecs polítics i el personal tècnic municipal, cosa que es tradueix en una resolució positiva dels conflictes i les demandes veïnals.