L’Oficina d’Atenció Ciutadana de Sant Martí ha reobert, de moment, només amb cita prèvia

30/05/2020 - 00:15 h

Des del 25 de maig, els tràmits municipals que no es puguin gestionar a través de canals no presencials es poden fer personalment a l'OAC de Sant Martí demanant cita prèvia a través del telèfon 010

L’Oficina d’Atenció Ciutadana s’ha reobert. Des del dilluns 25 de maig, i amb horari d’atenció de 9 a 13.30 h, s’hi pot accedir, exclusivament amb cita prèvia.

La cita es demana trucant al
telèfon gratuït 010

Les OAC de la plaça de Sant Miquel i també les dels districtes de Sants-Montjuïc, Horta-Guinardó, Les Corts i Sant Andreu han reobert amb la mateixa condició. Al juny es posaran en servei la resta d’oficines.

A totes les oficines que es restableix el servei s’han instal·lat mampares als llocs d’atenció i s’han posat rètols informatius per avisar les persones usuàries de les normes d’utilització dels espais. També s’han senyalitzat els recorreguts que garanteixen el distanciament. El personal disposa d’equips de protecció per atendre al públic, que també ha de dur mascareta.

A més, un agent cívic regularà l’accés a la porta d’entrada perquè només s’entri d’un en un fins complir l’aforament i conforme vagi marxant el públic que s’estigui atenent dins de l’OAC. Tota la documentació informativa que fins ara s’exposava en el taulell d’anuncis ha estat retirada, així com la fotocopiadora destinada al públic.

L’Ajuntament de Barcelona continuarà atenent la ciutadania majoritàriament a través del telèfon gratuït 010 i el portal de tràmits. Ara s’hi incorpora el canal presencial (OAC) per a tràmits urgents que no es puguin gestionar a través de canals no presencials, o per quan la ciutadania que els hagi de tramitar no disposi de mitjans digitals.