La notificació electrònica municipal, més segura i senzilla
Els principals avantatges de la notificació electrònica municipal és que, de manera segura, agilita els tràmits i les gestions que es fan amb l’Ajuntament i en redueix l’impacte mediambiental

Grafisme de la notificació electrònica
La notificació electrònica és la forma de comunicació en línia que agilita els tràmits i les gestions que es fan amb l’Ajuntament i en redueix l’impacte mediambiental. És obligatòria per a empreses i entitats jurídiques, i voluntària per a persones físiques
La sol·licitud per deixar de rebre notificacions en paper i rebre-les telemàticament es pot tramitar al Registre de Subscripció al Servei de Notificació Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona. Un cop feta, sempre que hi hagi una notificació nova la persona usuària rebrà un avís per correu electrònic o SMS amb un enllaç per poder consultar-la des d’una plataforma digital.
Avantatges de la notificació electrònica
- Més disponibilitat: la persona usuària rebrà les notificacions de manera immediata i hi tindrà accés des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta, a qualsevol hora i en qualsevol lloc.
- Més seguretat: es minimitza la probabilitat d’error o pèrdua de la notificació en paper. També queda assegurada la privacitat en la relació amb l’Ajuntament.
- Més sostenibilitat: la reducció de paper representa un estalvi econòmic i redueix l’impacte mediambiental.