Audiència Pública
El fòrum ciutadà o Audiència Pública, d’àmbit de districte, és la trobada dels responsables municipals amb la ciutadania perquè tothom pugui plantejar-los qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal. El desenvolupament de les audiències públiques, que es convoquen bimestralment, facilita el treball en grup de tots els implicats i millora les relacions entre la ciutadania, els polítics i els tècnics municipals, cosa que es tradueix en una resolució positiva dels conflictes i de les demandes veïnals.
Per demanar la paraula, els ciutadans i les ciutadanes emplenen un full de petició on han de precisar les preguntes, queixes o propostes. Aquest full s’ha de presentar per triplicat el mateix dia de l’Audiència Pública. Així, en cas que les seves demandes no puguin ser respostes oralment durant la mateixa sessió, el Districte els hi farà arribar per escrit a l'adreça de correu electrònic o postal indicada.
Si voleu assistir a l’acte i necessiteu alguna mesura d’accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva, cal que ho comuniqueu a través de correu electrònic a dte03_personesiterritori@bcn.cat amb una antelació de tres dies laborables.
Activitat de l'Audiència Pública
Audiència Pública 5/11/2024. Sessió ordinària. Novembre.
Saló de Plens de la seu del Districte. Creu Coberta, 104, primera planta
Ordre del dia (PDF 214.5 KB)Audiència Pública 10/09/2024. Sessió ordinària. Setembre.
Saló de Plens de la seu del Districte. Creu Coberta, 104, primera planta
Ordre del dia (PDF 214.63 KB) Acta (PDF 332.26 KB)Audiència Pública 10/09/2024. Sessió ordinària. Juliol.
Saló de Plens de la seu del Districte
Ordre del dia (PDF 214.63 KB)Audiència Pública 13/06/2024. Sessió ordinària. Juny.
Saló de Plens de la seu del Districte
Ordre del dia (PDF 379.3 KB) Acta (PDF 374.52 KB)Audiència Pública 11/04/2024. Sessió ordinària. Abril.
Saló de Plens del Districte de Sants-Montjuïc
Ordre del dia (PDF 232.05 KB) Acta (PDF 447.97 KB)