Audiència Pública sobre Sants-Montjuïc

04/07/2022 - 19:14

Participació. Dilluns 11 a les 18 h, al Saló de Plens de la seu del Districte, el govern de Sants-Montjuïc atén les preguntes, peticions o queixes de la ciutadania. Podeu participar-hi presencialment o en línia.

L'Audiència Pública és la compareixença de responsables municipals perquè la ciutadania hi pugui plantejar qualsevol tema en relació a l'actuació del Districte i la situació dels barris de Sants-Montjuïc. Aquest òrgan de participació del Districte es reuneix dilluns 11 de juliol a les 18 h al Saló de Plens. Podeu acudir presencialment, connectar-vos-hi per videoconferència o bé deixar la vostra intervenció escrita fins a 24 hores abans al web.

Per participar-hi i formular les vostres preguntes, queixes o propostes, hi ha tres opcions:

  1. Deixar la vostra qüestió escrita als comentaris de la pàgina web de l’Audiència Pública fins a 24 hores abans de la sessió, o sigui, abans de diumenge a les 18 h. Per poder-hi publicar aquests comentaris, cal un perfil d’usuari a Decidim.Barcelona: obrir-lo és molt fàcil 👉🏽 consulta com registrar-t’hi.
  2. Intervenir a l’Audiència Pública per videoconferència, exposant-hi en directe les preguntes, queixes o propostes que es vulguin plantejar. Per connectar-vos-hi, feu clic aquí i, un cop dins de la sala virtual, demaneu la paraula anunciant a través del xat la qüestió de la que voldreu parlar.
  3. Intervenir a l’Audiència Pública personalment: per demanar la paraula, en arribar al Saló de Plens els ciutadans i ciutadanes empleneu un full de petició amb totes les preguntes, queixes o propostes que vulgueu plantejar. Així, en cas que les votres demandes no puguin ser respostes oralment durant la mateixa sessió, el Districte us contestarà per escrit a l’adreça que indiqueu en aquest full.

L’Audiència Pública serà retransmesa en vídeo en directe a través de YouTube, d’aquesta mateixa pàgina que esteu llegint i de Decidim.Barcelona, la plataforma digital de participació de l’Ajuntament de Barcelona. Per tant, en inscriure-vos per participar presencialment o en connectar-vos-hi a través de videoconferència, manifesteu la vostra autorització perquè resulti enregistrada i retransmesa la vostra veu i/o la vostra imatge a través dels esmentats canals de comunicació, i aquestes actuacions queden legitimades en base al vostre consentiment.

El regidor Marc Serra, amb el suport de l’equip de govern del Districte de Sants-Montjuïc, respondrà totes les preguntes o peticions formulades tant presencialment com per escrit o per videoconferència. La sessió tindrà una durada màxima de dues hores. Si hi ha preguntes a les quals no s’arriba a donar resposta en aquest temps, les persones que les hagin formulat rebran la contestació per escrit amb posterioritat.

Per dubtes o incidències vinculades al funcionament de l’Audiència Pública, podeu adreçar-vos per correu electrònic a dte03_participacio@bcn.cat.