Oficina virtual de tràmits

L'any 2021 l'Oficina virtual de tràmits va rebre 6.221.746 visites i a través d'aquest servei es van gestionar 2.395.421 tràmits. El volum de servei va ser del 98,2%

L’Oficina virtual és l’espai des d’on podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa. També podeu descarregar la documentació que cal presentar per a les tramitacions presencials.

Oficines d'atenció ciutadana

L'any 2021, es van atendre 599.634 persones a les Oficines d'atenció ciutadana, amb un temps mitjà d'espera a sala de 3:40 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit d'11:14 minuts. En el 88,5% de les atencions el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts.

010. Telèfon d’informació metropolitana

L'any 2021 es van atendre 1.898.978 trucades, amb una cobertura de servei del 87% i un temps mitjà d'espera de 4:17 minuts.

Al telèfon 010 podeu rebre informació sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità i dur a terme tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona. Les trucades des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona es poden fer a través del telèfon 931 537 010.

Telèfon del civisme

L'any 2021 es van atendre 77.713 trucades, amb una cobertura de servei del 89% i un temps mitjà d'espera de 00:52 segons.

Al Telèfon del Civisme podeu comunicar queixes, incidències i suggeriments referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà.

Quiosc de tràmits i serveis

L'any 2021 els terminals d'autoservei van rebre 290.841 visites, es van realitzar un total de 82.569  tramitacions i 1.830 accessos per a consultes d'informació.

Els quioscos són terminals d'autoservei que permeten obtenir informació general de la ciutat i dur a terme la gestió dels tràmits més freqüents.

Twitter

L'any 2021 el compte @barcelona_010 va emetre 15.509 tuits i tenia prop de 20.506 seguidors.

El Twitter és un servei que té com a objectiu ajudar la ciutadania a resoldre els seus dubtes i informar sobre la ciutat, els tràmits municipals, l'agenda d'actes i altres temes d'interès.

Oficina de Troballes

L'any 2021 es van atendre 2.089 persones, amb un temps mitjà d'espera a sala d'1:24 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 10:38 minuts. En el 97% de les atencions el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts. El nombre d'objectes entrats va ser de 14.172 i se'n van retornar 12.537.

A l’Oficina de troballes podeu consultar la documentació i objectes perduts custodiats per l’Ajuntament de Barcelona.

Certificació ISO

Serveis d’informació i tramitació certificats d’acord amb la norma ISO 9001

Serveis d'informació i tramitació certificats d'acord amb la Norma ISO 9001.