Oficina virtual de tràmits

L'any 2020, el Portal de Tràmits va rebre 6.153.485 visites i a través d'aquest servei es van gestionar 1.868.503 tràmits. El volum de servei pel portal municipal va ser del 98,2%

L’Oficina virtual és l’espai des d’on podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa. També podeu descarregar la documentació que cal presentar per a les tramitacions presencials.

Oficines d'atenció ciutadana

L'any 2020, es van atendre 526.283 persones a les Oficines d'Atenció Ciutadana, amb un temps mitjà d'espera de 03:22 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 10:07 minuts. En el 80,3% de les atencions, el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts.

A les Oficines d’atenció ciutadana podeu rebre informació personalitzada i dur a terme les gestions següents amb cita prèvia: padró d’habitants, hisenda municipal, urbanisme, obres i activitats, gestions relacionades amb animals de companyia o el certificat digital, entre altres.

010. Telèfon d’informació metropolitana

L'any 2020, es van atendre 1.385.580 trucades a través del telèfon 010. El temps mitjà d'espera va ser de 2:75 minuts.

Al telèfon 010 podeu rebre informació sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità i dur a terme tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona. Les trucades des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona es poden fer a través del telèfon 931 537 010.

Telèfon del civisme

L'any 2020, es van atendre 68.778 trucades al telèfon 900 226 226. El temps mitjà d'espera va ser de 106 segons.

Al Telèfon del Civisme podeu comunicar queixes, incidències i suggeriments referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà.

Quiosc de tràmits i serveis

L'any 2020, en els terminals d'autoservei es van realitzar un total de 97.400 tramitacions i 14.022 accessos per a consultes d'informació sobre la ciutat.

Els quioscos són terminals d'autoservei que permeten obtenir informació general de la ciutat i dur a terme la gestió dels tràmits més freqüents.

Twitter

L'any 2020 el compte @barcelona_010 va emetre 15.092 tuits i tenia prop de 19.817 seguidors.

El Twitter és un servei que té com a objectiu ajudar la ciutadania a resoldre els seus dubtes i informar sobre la ciutat, els tràmits municipals, l'agenda d'actes i altres temes d'interès.

Oficina de Troballes

L'any 2020, es van atendre 6.800 persones, van entrar 10.122 objectes a l'oficina i se'n van retornar 8.602.

A l’Oficina de troballes podeu consultar la documentació i objectes perduts custodiats per l’Ajuntament de Barcelona.

Certificació ISO

Serveis d’informació i tramitació certificats d’acord amb la norma ISO 9001 (consulteu aquest enllaç)

Serveis d'informació i tramitació certificats d'acord amb la Norma ISO 9001.