Oficina virtual de tràmits

L'any 2022 l'Oficina virtual de tràmits va rebre 5.243.732 visites i a través d'aquest servei es van gestionar 2.675.980 tràmits.

L’Oficina virtual és l’espai des d’on podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa. També podeu descarregar la documentació que cal presentar per a les tramitacions presencials.

Oficines d'atenció ciutadana

L'any 2022 es van atendre 702.698 persones a les Oficines d'atenció ciutadana, amb un temps mitjà d'espera a sala de 4:08 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit d'11:02 minuts. En el 86,3% de les atencions el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts.

010. Telèfon d’informació metropolitana

L'any 2022 es van atendre 1.864.057 trucades a través del telèfon 010, amb una cobertura de servei del 91,7% i un temps mitjà d'espera de 0:53 minuts.

Al telèfon 010 podeu rebre informació sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità i dur a terme tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona. Les trucades des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona es poden fer a través del telèfon 931 537 010.

Telèfon del civisme

L'any 2022 es van atendre 78.649 trucades al telèfon 900 226 226, amb una cobertura de servei del 91,6% i un temps mitjà d'espera de 0:48 segons.

Al Telèfon del Civisme podeu comunicar queixes, incidències i suggeriments referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà.

Quiosc de tràmits i serveis

L'any 2022 els terminals d'autoservei van rebre 241.480 visites, es van realitzar un total de 83.531  tramitacions i 1.366 accessos per a consultes d'informació.

Els quioscos són terminals d'autoservei que permeten obtenir informació general de la ciutat i dur a terme la gestió dels tràmits més freqüents.

Twitter

L'any 2022 el compte @barcelona_010 va emetre 13.135 tuits i tenia prop de 20.885 seguidors.

El Twitter és un servei que té com a objectiu ajudar la ciutadania a resoldre els seus dubtes i informar sobre la ciutat, els tràmits municipals, l'agenda d'actes i altres temes d'interès.

Oficina de Troballes

L'any 2022 es van atendre 3.790 persones, amb un temps mitjà d'espera a sala d'2:57 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 7:50 minuts. En el 95,3% de les atencions el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts. El nombre d'objectes entrats va ser de 32.605 i se'n van retornar 30.579.

A l’Oficina de troballes podeu consultar la documentació i objectes perduts custodiats per l’Ajuntament de Barcelona.

Certificació ISO

Serveis d’informació i tramitació certificats d’acord amb la norma ISO 9001

Serveis d'informació i tramitació certificats d'acord amb la Norma ISO 9001.