Oficina virtual de tràmits

L'any 2024 l'Oficina virtual de tràmits va rebre  7.449.431 visites i a través d'aquest servei es van gestionar 2.752.724 tràmits.

L’Oficina Virtual de Tràmits és l’espai des d’on podeu dur a terme moltes de les tramitacions municipals sense moure-us de casa. També podeu descarregar la documentació que cal presentar per a les gestions presencials.

Oficines d'atenció ciutadana

L'any 2024 es van atendre 843.713 persones a les Oficines d'atenció ciutadana, amb un temps mitjà d'espera a sala de 4:38 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 10:39 minuts. En el 83,8% de les atencions el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts.

A les Oficines d’Atenció Ciutadana us atenen sense cita per rebre informació o si heu de registrar documentació. Si necessiteu fer una altra gestió, l’atenció és amb cita prèvia.

També podeu fer tramitacions a través del Servei “L‘Ajuntament et truca

010. Telèfon d’informació metropolitana

L'any 2024 es van atendre 1.462.254 trucades a través del telèfon 010, amb una cobertura de servei del 91% i un temps mitjà d'espera de 1:14 minuts.

Al telèfon 010 podeu rebre informació sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità i dur a terme tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona. Les trucades des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona es poden fer a través del telèfon 931 537 010.

Telèfon del civisme

L'any 2024 es van atendre 46.116 trucades al telèfon 900 226 226, amb una cobertura de servei del 90,5% i un temps mitjà d'espera de 1:13 minuts.

Al Telèfon del Civisme podeu comunicar queixes, incidències i suggeriments referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà.

Atenció per Videotrucada

L'any 2024 es van atendre 25.810 persones, amb un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 4:59 minuts. Es triga 2 dies per obtenir cita prèvia. El servei és valorat per la ciutadania amb una nota de 8,6.

Servei d’informació i tramitació mitjançant el qual personal de les Oficines d’atenció ciutadana realitza una atenció per videotrucada el dia i la franja horària acordada amb cita prèvia (accediu al tràmit de Cita prèvia)

Quiosc de tràmits i serveis

L'any 2024 els terminals d'autoservei van rebre 307.579 visites, es van realitzar un total de 102.430  tramitacions i 1.937 accessos per a consultes d'informació.

Els Quioscos són terminals d'autoservei que permeten obtenir informació general de la ciutat i dur a terme la gestió dels tràmits més freqüents.

Oficina de Troballes

L'any 2024 es van atendre 3.951 persones, amb un temps mitjà d'espera a sala de 2:38 minuts i un temps mitjà de resolució de la consulta o tràmit de 6:44 minuts. En el 96,4% de les atencions el temps d'espera va ser inferior als 10 minuts. El nombre d'objectes entrats va ser de 40.286 i se'n van retornar 13.852.

A l’Oficina de Troballes podeu consultar la documentació i objectes perduts custodiats per l’Ajuntament de Barcelona.

Certificació ISO

Serveis d’informació i tramitació certificats d’acord amb la norma ISO 9001

Serveis d'informació i tramitació certificats d'acord amb la Norma ISO 9001.