
Oficina virtual de tràmits
L’Oficina virtual és l’espai des d’on podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa. També podeu descarregar la documentació que cal presentar per a les tramitacions presencials.
L’Oficina virtual és l’espai des d’on podeu dur a terme molts dels tràmits municipals sense moure-us de casa. També podeu descarregar la documentació que cal presentar per a les tramitacions presencials.
A les Oficines d’atenció ciutadana podeu rebre informació personalitzada i dur a terme diverses gestions municipals. Us atendrem sense cita per rebre informació, o si heu de registrar documentació demanada per l’Ajuntament de Barcelona o relacionada amb tràmits amb límit de data. Si necessiteu fer una altra gestió, l’atenció és amb cita prèvia. La podeu concertar de les maneres següents: trucant al 010 (931537010 des de fora de l'àrea metropolitana), al web de l'Ajuntament de Barcelona (ajuntament.barcelona.cat/cita), al Quiosc (punt d'autoservei municipal) o a través del mòbil (app Barcelona a la Butxaca).
Al telèfon 010 podeu rebre informació sobre equipaments, agenda d'actes i serveis dins l'àmbit metropolità i dur a terme tràmits i gestions tributàries (pagaments i domiciliacions de tributs) de l'Ajuntament de Barcelona. Les trucades des de fora de l'àrea metropolitana de Barcelona es poden fer a través del telèfon 931 537 010.
Al Telèfon del Civisme podeu comunicar queixes, incidències i suggeriments referents als serveis de neteja, manteniment i control de l'espai urbà.
Els quioscos són terminals d'autoservei que permeten obtenir informació general de la ciutat i dur a terme la gestió dels tràmits més freqüents.
El Twitter és un servei que té com a objectiu ajudar la ciutadania a resoldre els seus dubtes i informar sobre la ciutat, els tràmits municipals, l'agenda d'actes i altres temes d'interès.
A l’Oficina de troballes podeu consultar la documentació i objectes perduts custodiats per l’Ajuntament de Barcelona.
Serveis d'informació i tramitació certificats d'acord amb la Norma ISO 9001.