Servei millorat d’informació i atenció multicanal i personalitzada
L’Ajuntament de Barcelona treballa en la incorporació de les noves tecnologies amb l’objectiu de millorar el servei i l’atenció que presta als ciutadans.
Amb les darreres millores tecnològiques incorporades, hem posat en marxa un servei millorat d’informació i atenció, multicanal i personalitzada', que ens permet:
- No tornar-vos a demanar dades o documentació de la qual ja es disposi.
- Que des dels canals telefònic i presencial pugueu fer seguiment d’una tramitació iniciada per qualsevol dels canals d’atenció (incloent-hi el portal telemàtic).
- Informar-vos de manera proactiva, des dels canals telefònic i presencial, de temes que tingueu pendents amb l’Administració municipal.
- Recollir les vostres necessitats i interessos per proporcionar-vos informació que us sigui de utilitat.
- Informar-vos de manera proactiva i personalitzada de serveis municipals, alertes ciutadanes, afectacions a l’espai públic, canvis normatius o de procediment, i altra informació municipal o de ciutat d’interès ciutadà.
- Utilitzar mitjans de comunicació telemàtics (correu electrònic o SMS), amb l’objectiu de reduir l’ús de paper.