Reforç al Servei de Teleassistència per garantir l’atenció a les persones usuàries

Reforç al Servei de Teleassistència per garantir l’atenció a les persones usuàries

Covid-19. Cada dia es contacta amb 3.000 persones per informar i resoldre dubtes sobre la Covid-19.

El Servei de Teleassistència Municipal atén al voltant de 88.095 persones usuàries, la majoria persones grans i dependents. Durant l’estat d’alarma per la Covid-19 el servei ha incorporat un grup de 13 professionals per reforçar l’equip i atendre dubtes i preguntes sobre el coronavirus.

Des del 14 de març, arran de la declaració de l’estat d’alarma per la Covid-19, l’equip de teleoperadors i telefonistes del Servei de Teleassistència Municipal s’ha reorganitzat amb l’objectiu de contactar diàriament amb 3.000 persones usuàries, la majoria persones grans i dependents, per informar, donar consells i resoldre dubtes sobre la Covid-19. També s’ofereixen recomanacions per organitzar-se el temps i dur a terme activitats i exercicis durant els dies de confinament als domicilis. Amb aquest contacte diari, el Servei de Teleassistència Municipal de l’Ajuntament de Barcelona s’assegura que les persones usuàries tinguin les necessitats bàsiques cobertes i ajuda a descongestionar el telèfon 061 CatSalut Respon.

L’atenció a les 1.600 persones grans usuàries del projecte Radars l‘està duent a terme el personal tècnic del servei VinclesBCN en coordinació amb el Servei de Teleassistència Municipal i l’equip de Radars.

Un servei operatiu tots els dies de l’any

El Servei de Teleassistència Municipal de l’Ajuntament de Barcelona és un servei permanent d’atenció domiciliària les 24 hores del dia els 365 dies de l’any, que permet a les persones usuàries, principalment persones grans i persones dependents, estar connectades amb un centre d’atenció on es gestionen els serveis necessaris per atendre la situació d’urgència.