En Jordi Capdevila, juntament amb els seus germans i la seva mare, van obrir la parada de Cal Sargaire al Mercat de Sant Gervasi a finals de l'any passat. D'aquesta manera, van expandir el seu negoci familiar lleidatà fins a arribar a la ciutat comtal. I, és clar, van considerar que els Mercats de Barcelona eren la via adequada per arribar a un consumidor que valorés la qualitat, la proximitat i la sostenibilitat del producte.
I així va ser. En Jordi explica que, en només un mes, ja havien aconseguit vendre prou producte com per a cobrir els costos que els va suposar obrir la parada.
El principal escull, però, va ser convèncer als clients que s'atrevissin a tastar la seva carn, que es ven envasada al buit. El motiu? Oferir una carn que ha desenvolupat el seu gust al llarg de, almenys, una setmana. I sense conservants ni additius.
En Jordi Capdevila, que a més a més de ser paradista és el nutricionista de les vedelles, explica que, precisament, el secret del gust i de l'estat de conservació de la seva carn és l'alimentació de les seves vaques, que només mengen de pastura. Aquest, argumenta en Jordi, és el motiu pel qual la majoria dels seus clients més grans se sorprenguin del sabor de la seva carn, ja que, diuen, que els "recorda al gust que tenia la carn quan era petit".
Afegeix un comentari