- Informació institucional i organitzativa
- Òrgans de govern
- Ajuntament
- Districtes
- Entitats municipals
- Organització i funcions
- Organització
- Organització territorial
- Estructura executiva
- Organigrama
- Ens vinculats a l'Ajuntament de Barcelona
- Entitats participades per l’Ajuntament de Barcelona
- Funcions
- Organització
- Alts càrrecs
- Alcalde
- Retribucions i currículums dels alts càrrecs
- Barems retributius de les persones representants polítiques
- Informe 14/2023, de la Sindicatura de Comptes, sobre les despeses per retribucions dels alts càrrecs, exercici 2020
- Indemnitzacions per cessament de l'exercici dels alts càrrecs
- Dietes que perceben els alts càrrecs
- Declaracions de béns i activitats
- Despeses de viatges de l'equip de govern
- Personal
- Dades de la plantilla
- Any 2024
- Any 2023
- Any 2022
- Any 2021
- Any 2020
- Any 2019
- Retribucions del personal
- Ajuntament i entitats adherides a les seves taules de retribució
- Taules retributives vigents
- Taules retributives aprovades pel Consell Municipal el 26 de juliol de 2024 i amb efectes econòmics a partir de l'1 de gener de 2023
- Taules retributives aprovades pel Consell Municipal el 26 d'abril de 2024 i amb efectes econòmics a partir de l'1 de gener de 2023
- Refosa de les taules retributives aprovada pel Consell Municipal el 26 d'abril de 2024
- Taules retributives aprovades pel Consell Municipal el 24 de novembre de 2023 i amb efectes econòmics a partir de l'1 de gener de 2023
- Taules retributives aprovades pel Consell Municipal el 28 de juliol de 2023 i amb efectes econòmics a partir de l'1 de gener de 2023
- Taules retributives aprovades pel Consell Municipal el 27 de gener de 2023 i amb efectes econòmics a partir de l'1 de gener de 2023
- Règim de garanties retributives per als empleats públics que siguin cessats de llocs de direcció i alta direcció
- Massa salarial de l’Ajuntament i els seus ens dependents
- Ajuntament i entitats adherides a les seves taules de retribució
- Dietes del personal
- Relació de llocs de treball de l'Ajuntament
- Relació de llocs de treball
- Refosa aprovada pel Consell Municipal el 26 d’abril de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 25 d'octubre de 2024
- Versions anteriors
- Relació aprovada pel Consell Municipal de 23 de desembre de 2022
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 28 d'abril de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 28 de juliol de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 24 de novembre de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 22 de desembre de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 26 de gener de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 22 de març de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 31 de maig de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 27 de setembre de 2024
- Dotacions de llocs de treball
- Dotacions a 1 de març de 2024, aprovades pel Consell Municipal el 26 d'abril de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 26 d'abril de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 31 de maig de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 28 de juny de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 26 de juliol de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 27 de setembre de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 25 d'octubre de 2024
- Dotacions entre l'1 de març de 2023 i el 29 de febrer de 2024
- Dotacions a 1 de març de 2023 aprovades pel Consell Municipal el 28 d'abril de 2023
- Llegenda de les dotacions
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 28 d'abril de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 29 de setembre de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 27 d'octubre de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 24 de novembre de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 22 de desembre de 2023
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 26 de gener de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 23 de febrer de 2024
- Modificacions aprovades pel Consell Municipal el 22 de març de 2024
- Categories professionals
- Relació de llocs de treball
- Personal eventual
- Acords de condicions de treball del personal funcionari i laboral de l’Ajuntament de Barcelona
- 2021-2024
- 2017-2020
- Processos de selecció de personal
- Selecció de personal de nou ingrés a l'Ajuntament i entitats incloses en el seu sistema de publicació
- Provisió i promoció de personal de l'Ajuntament i de les entitats integrades en el seu sistema d'informació de selecció
- Instrument plurianual de planificació dels recursos humans de l'Ajuntament de Barcelona 2023-2027
- Igualtat d’oportunitats a l’Ajuntament
- Accions formatives del Pla de desenvolupament professional
- Alliberaments sindicals
- Darrera actualització
- Actualitzacions anteriors
- Dades d’absentisme
- Llistes de compatibilitat del personal de l'Ajuntament, organismes autònoms i entitats públiques empresarials
- Dades de la plantilla
- Òrgans de govern
- Acció de govern
- Plans i programes
- Programa d'actuació municipal 2023-2027
- Estratègia de l'Ajuntament 2023-2027
- Programa d’actuació municipal 2020-2023
- Plans estratègics municipals
- Pla Local de Seguretat de Barcelona 2024-2027
- Estratègia d’inclusió i de reducció desigualtats socials 2017-2027
- Pla Barcelona interculturalitat 2021-2030
- Pla infància 2021-2030
- Pla d'adolescència i joventut 2023-2030
- Pla d’equipaments i serveis juvenils 2018-2028
- Pla Barcelona ciutat amigable amb les persones grans
- Pla Barcelona ciutat amigable amb les persones grans 2022-2030
- Pla d'accions Barcelona ciutat amigable amb les persones grans 2022-2025
- Pla del joc a l’espai públic de Barcelona amb horitzó 2030
- Pla de transformació digital
- Pla per la justícia de gènere 2021-2025
- Pla estratègic Mercats de Barcelona 2015-2025
- Pla de mobilitat urbana 2024
- Pla estratègic dels espais litorals de la ciutat
- Estratègia municipal de la distribució urbana de mercaderies amb horitzó 2030
- Pla especial urbanístic d'allotjaments turístics
- Pla pel dret a l'habitatge 2016-2025
- Pla de Barris 2021-2024
- Estratègia sobre canvi demogràfic i envelliment 2018-2030
- Estratègia municipal contra la soledat 2020-2030
- Barcelona ciutat refugi
- Pla Director de Cooperació per a la Justícia Global 2023-2026
- Pla Natura Barcelona 2021-2030
- Pla Director Integral de Sanejament de la Ciutat de Barcelona 2020-
- Pla Endreça: anem per feina
- Pla director de l’arbrat de Barcelona 2017 – 2037
- Acord climàtic de la ciutat de Barcelona
- Pla Canviem pel clima 2030: estratègia de cultura de sostenibilitat de Barcelona
- Pla d'acció per l'emergència climàtica
- Pla d'Actuació del Parc de Montjuïc 2019-2029
- Pla de Desenvolupament Econòmic Nou Barris 2021-2024
- Instrument plurianual de planificació dels recursos humans de l'Ajuntament de Barcelona 2023-2027
- Veure tots els plans
- Plans no vigents
- Pla d’impuls de l’economia social i solidària 2021-2023
- Pla de foment de l'ocupació juvenil 2020-2023
- Pla Barcelona Ciència 2020-2023
- Pla estratègic de l'Arxiu Municipal de Barcelona 2020-2023
- Pla estratègic contra el sexisme a la ciutat 2017-2022
- Pla estratègic de l'esport de Barcelona 2012-2022
- Pla de prevenció i seguretat ciutadana 2016-2019
- Pla local de seguretat viària 2019-2022
- Plans d'acció comunitària
- Pla de salut mental 2016-2022
- Pla Estratègic de Sostenibilitat Interna d'Ecologia Urbana 2015-2022
- Pla del Verd i de la Biodiversitat 2012-2020
- Pla de Desenvolupament Econòmic Ciutat Vella 2021-2023
- Pla de Desenvolupament Econòmic Sants-Montjuïc 2021-2023
- Pla de Desenvolupament Econòmic Horta-Guinardó 2021-2023
- Pla de Desenvolupament Econòmic Sant Andreu 2021-2023
- Pla de Desenvolupament Econòmic Sant Martí 2021-2023
- Plans estratègics de districte
- Memòries
- Mesures de govern
- Mandat actual
- Mandats anteriors
- Mesures de govern de districte
- Posicionament dels grups polítics als plens del Consell Municipal
- Actes i acords dels òrgans de govern
- Plans i programes
- Gestió econòmica i administrativa
- Gestió pressupostària i financera. Seguiment i control
- Pressupostos
- Pressupost 2024
- Pressupost vigent fins a 29 d'abril de 2024
- Pressupostos d'anys anteriors
- Modificacions de crèdit
- Pressupostos consolidats i de les entitats municipals
- Pressupost obert
- Informació pressupostària addicional
- Conceptes i elements dels pressupostos municipals
- Inversions municipals
- Compliment d’objectius d’estabilitat pressupostària
- Informes de costos per activitat (Activity Based Costing)
- Cost efectiu dels serveis municipals
- Indicadors de transparència pressupostària
- Informació, documentació i estadístiques pressupostàries
- Fons europeus
- Recursos i indicadors dels programes pressupostaris
- Resultats i informes financers
- Seguiment i control
- Comptes anuals tramesos a la Sindicatura de Comptes
- Informes dels òrgans de control extern (OCEX) i de l'Autoritat Independent de Responsabilitat Fiscal (AIReF)
- Informe 1.555 del Tribunal de Comptes, de fiscalització del retiment de comptes i remissió d'informació anual 2022
- Informe 1.528, del Tribunal de Comptes, de fiscalització dels plans antifrau (Pla de recuperació, transformació i resiliència)
- Informe 71/21 de l'AIReF, complementari d'avaluació individual de les línies fonamentals dels pressupostos per a 2022 de les corporacions locals
- Informe 13/2022, de la Sindicatura de Comptes, sobre el compte general de les corporacions locals exercici 2020
- Informe 02/21, de l'AIReF, d'avaluació individual dels pressupostos per a 2022 de les corporacions locals
- Informe 1.444, del Tribunal de Comptes, de fiscalització del Sector Públic Local, exercici 2019
- Informe 4/2019, de l'AIReF, d'avaluació de les línies fonamentals dels pressupostos 2019 de les principals corporacions locals
- Informe 32/2018, de la Sindicatura de Comptes, sobre les modificacions de crèdit del pressupost 2016 de l'Ajuntament de Barcelona
- Informe 1.376, del Tribunal de Comptes, de fiscalització del sector públic local, exercici 2018
- Informe 1.417, del Tribunal de Comptes, de fiscalització de les taxes i preus públics dels ajuntaments de més 500.000 habitants, exercici 2017
- Plans anuals de control financer
- Ràtings
- Pressupostos
- Hisenda municipal
- Contractació pública
- Ajuntament
- Entitats municipals
- Unitats de contractació. Contacte
- Contractes tramitats d’emergència (COVID-19 i altres motius) per l'Ajuntament i les entitats municipals
- Contractació programada de l’Ajuntament i les entitats municipals
- Memòries estadístiques de la contractació pública de l’Ajuntament de Barcelona i de les entitats municipals
- Informació general sobre contractació
- Web de contractació pública municipal
- Resolucions del Tribunal Català de Contractes del sector públic
- Informes i criteris interpretatius de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa
- Preguntes més freqüents en les consultes en matèria de contractació
- Bones pràctiques en matèria de contractació
- Informes de fiscalització
- Informes del Tribunal de Comptes
- Informes de la Sindicatura de Comptes de Catalunya
- Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELIC)
- Registre d'empreses classificades
- Personal adscrit
- Portal de contractació electrònica de l'Ajuntament de Barcelona
- Plataforma de Serveis de Contractació Pública de Catalunya: cerca de contractes
- Registre Públic de Contractes de Catalunya: cerca de contractes
- Encàrrecs de gestió
- Subvencions, transferències i encomanes de gestió
- Cercador de subvencions atorgades
- Relació de subvencions atorgades no incloses en el cercador
- Convocatòries en curs
- Memòries de la convocatòria general de subvencions
- Pla estratègic de subvencions
- Aportacions als grups polítics municipals
- Mandat 2023-2027
- Mandat 2019-2023
- Informe 1.554, del Tribunal de Comptes, de fiscalització en relació amb les aportacions als grups municipals (2022)
- Mandat 2015-2019
- Convenis
- Patrimoni municipal
- Immobles i vehicles
- Béns immobles
- Any 2023
- Any 2022
- Any 2021
- Any 2020
- Any 2019
- Relació d’immobles llogats per l’Ajuntament
- Vehicles
- Béns immobles
- Gestió
- Contractació patrimonial
- Immobles i vehicles
- Registre d'estudis i informes
- Relació d'estudis i informes del registre
- 2024
- Any 2023
- Any 2022
- Any 2021
- Any 2020
- Any 2019
- Documents del Registre d'estudis i informes
- Relació d'estudis i informes del registre
- Campanyes de publicitat institucional
- Ajuntament, organismes autònoms, entitats públiques empresarials i societats mercantils
- Obres públiques
- Gestió pressupostària i financera. Seguiment i control
- Informació de rellevància jurídica i documental
- Normativa en tràmit
- Decret de l’Alcaldia per l’aprovació del Mapa Estratègic de Soroll (fase 4) del municipi de Barcelona
- Consulta pública prèvia sobre el projecte normatiu de modificació de l’Ordenança municipal de cementiris de Barcelona
- Consulta pública prèvia sobre la proposta d’aprovació d’un nou Decret d’Alcaldia que reguli els criteris per a la col·locació de banderoles a la via pública i el procediment per a la seva autorització
- Informació pública de l’aprovació per a l'exercici de 2025 i successius de les Ordenances fiscals de l’Ajuntament de Barcelona
- Consulta pública prèvia sobre la nova Ordenança reguladora per a la creació d’un entorn controlat de proves a la ciutat de Barcelona
- Nou Reglament del Consell de la Cultura de Barcelona
- Nou Reglament de funcionament del Consell Municipal de Convivència, Defensa i Protecció dels Animals de Barcelona
- Modificació de l’Ordenança Fiscal 2.2 reguladora del recàrrec a l’impost sobre les estades en establiments turístics per a l'exercici 2024 i successius
- Nova Ordenança reguladora de la igualtat de tracte i no discriminació
- Nou Reglament de dotació i ús dels dispositius conductors d’energia per part de la Guàrdia Urbana de Barcelona
- Modificació del Reglament de funcionament del Mercat Central del Peix
- Modificació del Reglament de funcionament del Mercat Central de Fruites i Verdures
- Ordenança reguladora dels sistemes d’aprofitament d’aigües grises
- Procés participatiu sobre la modificació de l'Ordenança de convivència
- Nova Ordenança de la venda ambulant a Barcelona
- Ordenança d’obres i instal·lacions de serveis en el domini públic municipal
- Modificació de l'Ordenança de circulació de vianants i de vehicles
- Nova Ordenança reguladora de la subjecció d'immobles destinats a habitatge als drets de tanteig i retracte a la ciutat
- Exposició pública
- Norma, el portal jurídic de Barcelona
- Legislació aplicable al municipi de Barcelona
- Gaseta municipal
- Reglament orgànic municipal
- Ordenances
- Reglaments
- Actuacions administratives automatitzades
- Històric de processos de tramitació de normativa
- Mandat 2023-2027
- Processos normatius finalitzats
- Modificació del Reglament orgànic municipal relativa als drets socials dels alts càrrecs i el personal eventual
- Modificació de l’Ordenança fiscal 3.10 de taxes per la utilització privativa del domini públic municipal i la prestació d'altres serveis de l’Ajuntament de Barcelona per a l'exercici 2024 i successius
- Preus públics per a l'any 2024 i successius pels serveis dels equipaments socioculturals i esportius de districte
- Preus públics municipals i preus públics per a l'any 2024 i successius
- Preus privats per a l'any 2024 i successius
- Processos normatius finalitzats
- Mandat 2019-2023
- Processos normatius finalitzats
- Modificació dels annexos de l’Ordenança municipal d’activitats i de la intervenció integral de l’administració ambiental de Barcelona
- Modificació del Decret de l'Alcaldia de recollida porta a porta de Sarrià
- Reglament del Consell Municipal de l'Esport de Barcelona
- Modificació del Reglament de reconeixement a les persones represaliades pel tardofranquisme
- Ordenança fiscal relativa a la taxa per aprofitament especial del domini públic derivat de la distribució a destins finals indicats pels consumidors de béns adquirits per comerç electrònic (business to consumer, B2C)
- Modificació del Reglament d'equitat de gènere
- Ordenança reguladora de la zona de baixes emissions de Barcelona
- Ordenances fiscals per a l'exercici de 2023 i successius
- Decret de designació de zones d'esbarjo per a animals de companyia
- Modificació de l’Ordenança fiscal 1.3 de l’Impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana
- Modificació del ROM i de les NRFD per a regular l'assistència i votació telemàtiques a les sessions de determinats òrgans
- Preus públics municipals i preus públics per a l'any 2023 i successius
- Preus públics dels serveis dels equipaments dels districtes i les instal·lacions esportives municipals per a l'any 2023 i successius
- Preus privats per a l'any 2023 i successius
- Decret d’alcaldia per a l’ordenació i regulació dels usos esportius a les platges de Barcelona
- Nova Ordenança fiscal relativa a la taxa de recollida de residus sòlids urbans
- Modificació de l'Ordenança de protecció, tinença i venda d’animals
- Nova ordenança fiscal pel manteniment dels serveis de bombers
- Modificació de l’Ordenança reguladora dels procediments d’intervenció municipal en les obres
- Nou Reglament de funcionament del Consell Ciutadà per la Sostenibilitat
- Modificació del Decret de recollida porta a porta de Sant Andreu de Palomar
- Modificació de l'Ordenança d’ús de les vies i els espais públics per prohibir el consum de tabac a les platges
- Modificació dels annexos de l'Ordenança de Medi Ambient de l'Ajuntament de Barcelona
- Decret de la Comissió de Govern pel qual es regulen les actuacions administratives automatitzades municipals
- Decret d'Alcaldia per a modificar el Manual operatiu de l’Ordenança de terrasses
- Nou Reglament de participació ciutadana
- Modificació de l'Ordenança fiscal de l’impost sobre l’increment dels terrenys de naturalesa urbana
- Modificació puntual de l'Ordenança de terrasses
- Modificació del Reglament d’honors i distincions de l’Ajuntament de Barcelona
- Normativa de la plataforma decidim.barcelona
- Decret de Comissió de Govern del Registre Electrònic General de l’Ajuntament de Barcelona
- Preus públics municipals i preus públics per a l'any 2022 i successius
- Preus públics dels serveis dels equipaments dels districtes i les instal·lacions esportives municipals per a l'any 2022 i successius
- Preus privats per a l'any 2022 i successius
- Ordenances fiscals per a l'exercici 2022 i successius
- Ordenança no fiscal sobre el servei de desplegament de conductes portafibra òptica a l’interior del clavegueram
- Nou Reglament de funcionament del Comitè científic i d'ètica al Zoo de Barcelona
- Modificació de l’Ordenança sobre l'ús de les vies i els espais públics de Barcelona i l’Ordenança del procediment sancionador
- Declaració del municipi de Barcelona com a àrea de mercat d’habitatges tens
- Modificació del Reglament Orgànic del Consell Tributari
- Decret de l'Alcaldia pel qual es declaren "Platges sense fum"
- Modificació de l’Ordenança de prestacions patrimonials públiques no tributàries dels serveis de cementiris 2020
- Ordenances fiscals per a l'exercici 2021 i successius
- Modificació del Reglament del Consell de la Formació Professional de la ciutat de Barcelona
- Nova ordenança fiscal per establir un recàrrec sobre l’impost d'estades en establiments turístics a la ciutat de Barcelona
- Modificació del ROM per establir un nou sistema de documentació de les sessions dels òrgans col·legiats a partir de la gravació
- Decret de l’Alcaldia sobre el dret de les persones a ser tractades i anomenades amb el nom i el gènere sentits
- Decret de l'Alcaldia d'autorització temporal, durant la situació d'excepcionalitat, de la circulació de vehicles pesants pel centre de la ciutat
- Nou Reglament de funcionament del Consell Municipal de Cooperació Internacional
- Nova ordenança fiscal per a l'establiment d'una taxa de recollida de residus sòlids domèstics urbans
- Decret de l’Alcaldia de limitació de la velocitat de circulació a 30 km/h
- Modificació de l'Ordenança de prestacions patrimonials públiques no tributàries dels serveis de cementiris
- Reglament regulador de la tramitació telemàtica per les persones físiques de la convocatòria de subvencions de l’Ajuntament
- Ordenances fiscals per a l'exercici 2020 i successius
- Ordenança relativa a la restricció de la circulació de determinats vehicles a la ciutat de Barcelona amb l'objectiu de preservar i millorar la qualitat de l'aire
- Modificació de l'Ordenança fiscal 3.10 per a l'establiment d'una taxa sobre caixers automàtics no ubicats en establiments financers
- Decret de regulació de les llicències d'estacionament de bicicletes i motocicletes d'ús compartit
- Processos normatius no finalitzats
- Modificació de les Normes reguladores del Consell Municipal del Poble Gitano
- Projecte per a la regulació normativa del Fitxer general d'entitats ciutadanes
- Creació de l'òrgan de participació sectorial i tramitació del reglament de funcionament intern de l'Acord de Ciutat per l'Estratègia d'Alimentació Saludable i Sostenible de Barcelona 2030
- Ordenança reguladora de la venda de mercaderies i la prestació de serveis de manera no sedentària
- Reglament del Consell Municipal de Convivència, Defensa i Protecció dels Animals
- Ordenança de derogació de les normes municipals obsoletes de competència del Consell Municipal
- Modificació del Reglament de tramitació telemàtica per les persones físiques de la convocatòria de subvencions
- Reglament d'integració de llars d'infants privades al servei d'escoles bressol municipal
- Ordenança municipal amb l’objectiu de regular els equipaments d’allotjament dotacional a la ciutat de Barcelona
- Nou Reglament del Consell Municipal de les Persones Grans de Barcelona
- Reglament de funcionament intern de l'acord de ciutat per l'estratègia de l'economia social i solidària 2030
- Nova ordenança fiscal de taxes per xarxes de telecomunicacions
- Nova ordenança reguladora de la subjecció d’immobles als drets de tanteig i retracte
- Projecte normatiu del nou Reglament de participació ciutadana
- Modificació del Reglament de participació ciutadana i de les Normes reguladores del funcionament dels districtes
- Nova ordenança fiscal per a l'establiment d'una taxa per l'ús de les canalitzacions municipals per les operadores de telecomunicacions
- Projecte de regulació de l'estacionament de VMP d'ús compartit i cicles de més de dues rodes
- Processos normatius finalitzats
- Mandat 2015-2019
- Processos normatius finalitzats
- Modificació de l’Ordenança sobre la protecció, la tinença i la venda d'animals
- Modificació de l’Ordenança municipal de les activitats i dels establiments de concurrència pública
- Reglament per al reconeixement a les persones represaliades pel tardofranquisme i de creació de la Junta de Valoració
- Modificació parcial per a l'exercici de 2018 i successius de les Ordenances Fiscals 1.1, 3.10 i 3.13
- Ordenança de prestacions patrimonials públiques no tributàries dels serveis de cementiris
- Ordenança reguladora d'administració electrònica
- Reglament per a l'equitat de gènere a l'Ajuntament de Barcelona
- Modificació de l'Ordenança de mercats
- Modificació parcial per a l'exercici de 2018 i successius de les Ordenances Fiscals 3.1, 3.10, 3.12 i 3.15
- Nova ordenança fiscal 3.17 de taxes d'instal·lacions de transport d’energia elèctrica, gas, aigua, i hidrocarburs
- Modificació de l'Ordenança de terrasses
- Modificació de l'Ordenança d'obres
- Modificació del Reglament d'honors i recompenses de Guàrdia Urbana i Bombers
- Reglament del Consell escolar municipal de Barcelona (CEMB) i dels Consells escolars municipals de Districte (CEMD)
- Reglament de participació ciutadana
- Modificació del Reglament orgànic municipal per regular l’assistència i votació telemàtiques al Ple
- Modificació de l'ordenança de cementiris
- Modificació de l'ordenança de serveis funeraris
- Modificació parcial per a l'exercici de 2017 i successius de les Ordenances Fiscals 1.1, 1.2, 3.5 i 3.12
- Codi ètic i de conducta de l’Ajuntament de Barcelona
- Modificació de l'Ordenança de circulació de vianants i vehicles de Barcelona
- Normes reguladores de la Bústia Ètica i de Bon Govern
- Processos normatius no finalitzats
- Processos normatius finalitzats
- Mandat 2023-2027
- Decrets
- Bases per a l'ús de l'espai públic i dels béns municipals
- Directrius
- Instruccions
- Circulars
- Resolucions judicials
- Resolucions del Tribunal Català de Contractes del sector públic
- Informes jurídics
- Dictàmens dels òrgans consultius
- Protecció de dades
- Repositori obert de coneixement BCNROC
- Gestió documental
- Instruments de gestió documental
- Normativa
- Normativa en tràmit
- Participació i relació amb la ciutadania
- Participació ciutadana
- Participació en l'elaboració de normes
- Exposició pública
- Protecció de dades
- Serveis i ajuts
- Cartes de serveis
- Cartes de serveis
- Atenció Ciutadana
- Cementiris
- Comerç, Restauració i Consum
- Cultura
- Districtes
- Drets Socials
- Economia
- Educació
- Esports
- Fons Documentals
- Guàrdia Urbana
- Habitatge
- Hisenda
- Lleure
- Medi Ambient
- Mercats
- Mobilitat
- Població
- Protecció Civil, Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament
- Urbanisme
- Edicions anteriors
- Edició 2023
- Edició 2022
- Atenció ciutadana
- Cementiris de Barcelona (CBSA)
- Comerç, Restauració i Consum
- Cultura
- Districtes de Barcelona
- Barcelona Activa
- Drets socials
- Institut Municipal Barcelona Esports (IBE)
- Fons documental
- Guàrdia Urbana
- Habitatge
- Institut Municipal d'Hisenda
- Parc d'Atraccións Tibidabo (PATSA)
- Medi Ambient i Serveis Urbans
- Mercats
- Mobilitat
- Població i Processos Electorals
- Protecció Civil, Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament
- Urbanisme
- Seguiment dels compromisos de servei
- Atenció Ciutadana
- Cementiris
- Comerç, Restauració i Consum
- Cultura
- Districtes
- Drets Socials
- Economia
- Educació
- Esports
- Fons Documentals
- Guàrdia Urbana
- Habitatge
- Hisenda
- Lleure
- Medi Ambient
- Mercats
- Mobilitat
- Població
- Protecció Civil, Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament
- Urbanisme
- Acords d'aprovació de les Cartes de serveis
- Acord de la Comissió de Govern (11/2023), en sessió del dia 27 d'abril de 2023
- Decret Comissió de Govern (39/2022), en sessió del dia 22-12-2022
- Decret Comissió de Govern, en sessió del dia 25-11-2021
- Decret Comissió de Govern (32/2021), en sessió del dia 08-07-2021
- Decret Comissió de Govern (31/2021), en sessió del dia 08-07-2021
- Decret Comissió de Govern (5/2021), en sessió del dia 18-02-2021
- Decret Comissió de Govern, en sessió del dia 26-11-2020
- Decret Comissió de Govern (259/2019), en sessió del dia 14-02-2019
- Decret Comissió de Govern (685/2018), en sessió del dia 10-05-2018
- Decret Comissió de Govern (1301/2018), en sessió del dia 29-11-2018
- Decret Comissió de Govern (1111/2018), en sessió del dia 27-09-2018
- Decret Comissió de Govern (1306/2017), en sessió del dia 30-11-2017
- Decret Comissió de Govern (1305/2017), en sessió del dia 30-11-2017
- Decret Comissió de Govern (454/2017), en sessió del dia 16-03-2017
- Decret Comissió de Govern, en sessió del dia 15-12-2016
- Cartes de serveis
- Avaluacions dels serveis i les polítiques públiques
- Enquesta de serveis municipals
- Òmnibus municipal de Barcelona
- Informes d'avaluació i seguiment
- Canals de comunicació ciutadana
- Tràmits
- Enquestes
- Entitats ciutadanes
- Urbanisme i ecologia
- Plans urbanístics
- Portal d'informació urbanística
- Planejament de Barcelona al Registre de planejament urbanístic de Catalunya
- Normes urbanístiques del PGM
- Informació urbanística
- Informació geogràfica
- Obres d’infraestructures
- Informes d'impacte ambiental
- Informació ambiental
- Agència de Salut Pública de Barcelona
- Pla de mobilitat per a la celebració de partits de futbol a l’Estadi Olímpic Lluís Companys
- Establiments d'allotjament turístic
- Autoritzacions de terrasses
- Cens d'activitats econòmiques en planta baixa de Barcelona
- Llicències d'obres majors
- Any 2024
- Any 2023
- Any 2022
- Any 2021
- Any 2020
- Any 2019
- Plans urbanístics
- Marc d'integritat i bon govern
- Codi ètic i de conducta
- Comitè d'Ètica
- Bústia ètica i de bon govern
- Registre de grups d'interès
- Sindicatura de Greuges de Barcelona
- Memòries d'activitat
- Oficina per a la Transparència i les Bones Pràctiques
- Direcció de Serveis d’Anàlisi
- Àrea d’Agenda 2030, Transició Digital i Esports
- Avaluació de la transparència municipal
- Informe de fiscalització del Tribunal de Comptes (exercicis 2019 i 2020)
- Informes d'avaluació de la Sindicatura de Greuges de Catalunya
- Avaluació Infoparticipa de Barcelona
- Autoavaluació de les obligacions de publicitat activa
- Jornades de transparència i bon govern
- Accés a la informació pública
- Com cal presentar una sol·licitud d’accés a la informació pública
- Estat de tramitació d’una sol·licitud d'accés a la informació pública
- Preguntes freqüents
- Resolucions denegatòries
- Estadístiques
- Com fer reclamacions sobre sol·licituds presentades
- Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública
- Normativa i criteris d’aplicació
- Llei estatal
- Llei catalana
- Instrucció municipal
- Criteris de la Comissió de Garantia del Dret d’Accés a la Informació Pública