Premi a la gestió turística de Barcelona

Premi a la gestió turística de Barcelona

Turisme. El World Travel Market (WTM), la principal fira del sector, reconeix amb dos premis la gestió turística de la ciutat.

El WTM, la principal fira del sector, ha premiat Barcelona per la gestió de l’afluència de turistes als premis World Responsible Tourism Awards. Concretament, li ha atorgat els premis Overall Winner, per la capacitat d’abordar la gestió i la promoció de manera integral, i Best for Managing Success, a la millor gestió del turisme en el context de la sostenibilitat del turisme i del debat de la massificació turística a les ciutats.

El jurat del premi global ha reconegut la iniciativa de Barcelona d’abordar transversalment el fenomen turístic, a més de destacar que “la seva experiència té el potencial d’educar, inspirar i esperonar altres destinacions per respondre al fenomen del turisme”.

En la categoria Best for Managing Success, el jurat del premi ha destacat el Pla estratègic de turisme 2020, fruit del treball conjunt amb Turisme de Barcelona, que dissenya estratègies per aconseguir la coexistència del turisme i una millor adaptació a les necessitats de la ciutat.

Els premis clouen la intervenció destacada de la ciutat al World Travel Market, amb la participació en una de les sessions tècniques principals, titulada “What can we learn from Barcelona?” (‘Què podem aprendre de Barcelona?’), en què es van compartir amb els presents les principals directrius i accions que es duen a terme a la ciutat.

El World Travel Market aplega anualment a Londres responsables de turisme, hotelers, operadors de viatges i, en general, agents del sector turístic internacional i principalment dels països europeus, i disposa d’un programa específic de turisme sostenible, amb activitats i jornades paral·leles.