
La ciutat manté intacte l’atractiu turístic
Turisme. El 2022 hi va haver 9,7 milions de turistes allotjats en hotels i HUT, amb més de 29,8 milions de pernoctacions.

Barcelona es presenta a FITUR amb una oferta turística centrada en l’esport, la cultura i la gastronomia
Turisme. En el marc de FITUR es formalitzarà un conveni de col·laboració amb Renfe i un acord de promoció amb Mèxic.

Suport a projectes socioculturals dels barris amb l’impost turístic
Impost turístic. S’hi destinaran 700.000 euros.

La nova edició de la IBTM World a Barcelona supera la del 2019 en nombre de visitants
Turisme. L’IBTM World renova per 3 anys i es quedarà a Barcelona fins al 2025.

La màgia de la il·luminació del Nadal, amb el Barcelona Christmas Tour
Turisme. El servei funciona del 25 de novembre al 30 de desembre, de dilluns a diumenge.

Formació per millorar l’atenció a les persones amb discapacitat als establiments turístics
Turisme. A les jornades hi han participat una seixantena de professionals del sector.

“Barcelona, l’escenari de Nadal” mostra la vitalitat cultural i de festivals a la ciutat
Campanya de Nadal. El Consorci de Turisme engega una nova campanya de promoció del Nadal on es posa en valor el comerç a través de la vitalitat que viu la ciutat amb actuacions musicals i esdeveniments al carrer.

El programa Impulsem el Que Fas finança 9 projectes de Turisme responsable i sostenible el 2022
Turisme sostenible. ‘Apropa’t més als barris’ i ‘Itineraris submarins a Barcelona – ISBarcelona’ són dos dels exemples de projectes de turisme seleccionats.

L'Ajuntament de Barcelona llança la 1a edició del Blue-Up
Economia blava. El programa ha arrencat amb accions amb inversors dins del creuer Costa Smeralda, un dels quatre vaixells de gas natural liquat amb els quals el Grup Costa ha estat pioner en aquesta tecnologia a nivell mundial.