CITI - Barcelona Sales & Service Center

Xarxa Nust

El CITI presta serveis i comercialitza productes financers.

logotip de l'entitat

Mesures

Innovació i satisfacció en la conciliació del temps personal i professional.

ORGANITZACIÓ I USOS DEL TEMPS
La corporació promou una política de treball flexible per afavorir l'equilibri positiu entre la vida personal i laboral. A més de la flexibilitat horària, mesura que està adaptada als diferents departaments de l'organització, l'any 2007 s'incorpora la flexibilitat d'espai per a alguns llocs de treball. La mesura permet que les persones elegibles puguin treballar fins al 80% del temps des de casa.

BONES PRÀCTIQUES
Horaris flexibles, teletreball, noves tecnologies i aplicatius horaris, formació i assessorament sobre gestió del temps i organització del treball

NOMBRE DE PERSONES A LES QUE BENEFICIA
Actualment hi participen 40 persones. Al voltant de 120 treballadores i treballadors han participat en el programa des de la seva implementació a l'any 2007.

PROCÉS D'IMPLANTACIÓ
El programa de teletreball neix amb l'objectiu d'implementar una nova pràctica de gestió de temps de treball. Primer es portar a terme accions per identificar els llocs de treball elegibles i es va establir un ampli procés de comunicació i promoció del programa. A més es va realitzar una adaptació dels sistemes tecnològics i de gestió. La implementació es va completar amb la elaboració d'un manual i la realització d'un programa de formació específic per a totes les persones treballadores, incloent un mòdul de preparació psicològica. Es fan avaluacions continuades de la mesura per identificar els resultats i el nivell de satisfacció de les i els participants.

BENEFICIS OBTINGUTS
Les persones treballen amb més satisfacció i més motivades. Per a l'empresa això significa retenció de talent i millora de la qualitat i de la productivitat.

Eix