Vés al contingut

Dreceres de barcelona.cat

  • ajuntament.barcelona.cat
  • meet.barcelona
  • Info Barcelona
  • Guia BCN
  • Tràmits
  • Plànol BCN
  • Canals de comunicació
  • Com s'hi va

Català (Canviar idioma)

  • Català
  • Castellano
  • English
  • www.barcelona.cat
  • Català
  • Logo Ajuntament de Barcelona
  • www.barcelona.cat
  • Ajuntament de Barcelona

Dreceres de barcelona.cat

  • ajuntament.barcelona.cat
  • meet.barcelona
  • Info Barcelona
  • Guia BCN
  • Tràmits
  • Plànol BCN
  • Canals de comunicació
  • Com s'hi va

Català (Canviar idioma)

  • Català
  • Castellano
  • English

Usos del temps

Inici
Menu navigation instructions

Instructions for screen readers and keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the horizontal arrow keys on the first level of the menu.
  • Display and browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • Qui som?
    Qui som?
    • Sobre nosaltres
    • Capital Mundial de les Polítiques del Temps
    • Glossari de temps
    • Actualitat
  • Xarxa d'Empreses Nust
    Xarxa d'Empreses Nust
    • Què és la Xarxa NUST?
    • Com funciona
    • Activitats
    • Qui en forma part
    • Programa de Mentoria en Organització del Temps
    • Com adherir-se
    • Preguntes freqüents
  • Pacte del temps
    Pacte del temps
    • Què és el Pacte del Temps?
    • Compromís institucional
    • Eixos d’actuació
    • Qui en forma part i què fan
    • Com adherir-se
    • Actuacions
  • Actuacions a la ciutat
    Actuacions a la ciutat
    • Polítiques públiques de l'Ajuntament
    • Actuacions de les organitzacions
  • Organitzacions participants
  • Què + fem?
    Què + fem?
    • LabTemps
    • Premis
    • Jornades i congressos
    • Subvencions
    • Servei d’Assessorament a Empreses
    • Fent xarxa
Menu navigation instructions

Instructions for keyboard users

This menu requires arrow keys to be able to use it. The menu has up to three levels:

  • First level: main menu options
  • Second level: sub-options for elements from the first level
  • Third level: sub-options for elements from the second level

Browsing instructions:

  • Browse using the vertical arrow keys on the first level of the menu.
  • Use the right arrow key to display the second level.
  • Browse on the second level using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the first level.
  • Use the right arrow key to display the third level.
  • Browse the third level by using the vertical arrow keys.
  • Use the Escape key to get back to the second level.
  • Alternatively, use the Enter key to display any level.
  • Inici
  • Qui som?
    Qui som?
    • Sobre nosaltres
    • Capital Mundial de les Polítiques del Temps
    • Glossari de temps
    • Actualitat
  • Xarxa d'Empreses Nust
    Xarxa d'Empreses Nust
    • Què és la Xarxa NUST?
    • Com funciona
    • Activitats
    • Qui en forma part
    • Programa de Mentoria en Organització del Temps
    • Com adherir-se
    • Preguntes freqüents
  • Pacte del temps
    Pacte del temps
    • Què és el Pacte del Temps?
    • Compromís institucional
    • Eixos d’actuació
    • Qui en forma part i què fan
    • Com adherir-se
    • Actuacions
  • Actuacions a la ciutat
    Actuacions a la ciutat
    • Polítiques públiques de l'Ajuntament
    • Actuacions de les organitzacions
  • Organitzacions participants
  • Què + fem?
    Què + fem?
    • LabTemps
    • Premis
    • Jornades i congressos
    • Subvencions
    • Servei d’Assessorament a Empreses
    • Fent xarxa
  1. Inici
  2. / Píndola formativa sobre teletreball intel·ligent

Píndola formativa sobre teletreball intel·ligent

El Pacte del Temps i la Xarxa d’empreses NUST organitzen la píndola formativa “Teletreball intel·ligent: com equilibrar productivitat i benestar digital” amb l’objectiu de dotar a les organitzacions dels coneixements i les eines pràctiques per a la correcta gestió del temps de teletreball, assegurant que les persones treballadores i l’organització aprofiten els beneficis del teletreball tant en models híbrids com 100% remots.

La formació s’adreça tant a persones responsables de l’organització horària de l’empresa que volen aprendre a implementar el teletreball de forma eficient i saludable, com a qualsevol persona interessada a conèixer en més profunditat algunes eines per a l’optimització de l’ús del temps. 

Data: 17 de juny de 2025
Hora:
de 10:00 a 12:00 h 
Format:
en línia 

Cal inscripció en aquest formulari. 

La píndola serà impartida per Ariadna Güell, tècnica de la secretaria Tècnica del Pacte del Temps i codirectora de la Time Use Initiative, experta en el
desenvolupament d’estratègies i polítiques públiques i de nous serveis, la gestió d’agents interns i externs, la gestió del canvi i la millora dels processos.

Programa:

1. Breu introducció legal sobre el teletreball.

  • Presentació del marc legal existent amb relació al teletreball i les seves implicacions. 
     

2. Reptes del teletreball per l’organització i les persones treballadores. 

  • Anàlisi dels reptes més freqüents en la implementació de models de teletreball híbrids o totals: productivitat, fatiga digital,  aïllament social i sentiment de pertinença a l’empresa, coordinació entre equips, etc.
     

3. Aspectes clau per un teletreball efectiu i saludable. 

  • Definició de 4 aspectes clau per adreçar els reptes identificats i aconseguir un teletreball efectiu i saludable: entorn organitzatiu, gestió d’equips, gestió horària i conciliació, i espai i eines.
     

4. Eines pràctiques per a la gestió diària d’equips en remot.

  • Presentació d’eines digitals, algunes d’elles eines d’IA, per implementar el teletreball garantint el benestar digital i la productivitat: eines de comunicació i col·laboració, eines de gestió de projecte i productivitat, o eines de control horari.


5.  
Conclusions i tancament.

  • Invitació a les persones participants a intercanviar dubtes sobre els temes discutits durant la formació. 
     

La formació s’ha dissenyat amb una metodologia teòrica i participativa, de forma que les persones assistents adquiriran els coneixements impartits a través de l’exposició teòrica, el debat, la reflexió i l’autoanàlisi, el treball grupal, l’anàlisi de bones pràctiques i l’experiència compartida (el grup com a font d’aprenentatge).

 

píndola teletreball/pildora teletrabajo/teleworking pill
Logo de l'Ajuntament de Barcelona
  • Contacte
  • Avís legal
  • Accessibilitat