ADECCO

Xarxa Nust

Adecco TT se dedica a la selección, formación y consultoría en recursos humanos, externalización de servicios y recolocación.

logotip de l'entitat

Medidas

El Pla Família incorpora millores a les mesures de conciliació previstes per llei a més de les propostes de la plantilla recollides a les enquestes de satisfacció

ORGANITZACIÓ I USOS DEL TEMPS
El pla de conciliació d'Adecco va ser implementat a través d'una assegurança privada i el seu objectiu és facilitar la gestió dels temes quotidians de l'àmbit familiar per què els treballadors i treballadores destinin el seu temps lliure a un bé personal. El pla de conciliació està gestionat per una assegurança privada, inclou consultes telefòniques amb especialistes, serveis d'ajuda personal o gestió de reparacions. El  'Pla família' incorpora millores a les mesures de conciliació vigents a més de propostes de les treballadores i treballadors per a la gestió del temps i la flexibilitat horària, recollides a les enquestes de satisfacció i als grups de treball.

BONES PRÀCTIQUES
Tancament de les oficines a les 18h, mesures específiques pel personal amb fills/es amb discapacitat, flexibilitat horària d'entrada i sortida.

NOMBRE DE PERSONES A LES QUE BENEFICIA
Tota la plantilla, de més de 1500 persones, de les quals el 76% son dones.

PROCÉS D'IMPLANTACIÓ
El disseny i la implementació de les mesures es fan a partir de les demandes recollides a les enquestes de clima i als grups de treball organitzats per conèixer les expectatives i necessitats de les persones que fan part de l'organització. Les mesures es posen en marxa com a part de la cultura de treball de l'empresa.

BENEFICIS OBTINGUTS
Millora la gestió l'estrès i l'organització del temps de treball, assegura més protecció a les treballadores i treballadors i a les seves famílies.

Eje

Mesures

Los equipos, tanto en las oficinas como en servicios centrales, tienen una flexibilidad horaria tanto a la entrada como la salida, de 2 horas (8 ha 10 hy de 17 ha 19 h), dando siempre respuesta al servicio (horario de atención al público de 9 ha 18 h), de forma que los equipos se autogestionan según sus necesidades. Los trabajadores pueden llevar a cabo teletrabajo 1 vez a la semana. En las oficinas se realizan reuniones operativas de 15 minutos. Se ha implementado la metodología PERFORM, mediante la que se revisan indicadores y se destaca lo hecho bien y los retos del día.
Se dispone de 5 días de libre disposición de forma flexible: se pueden disfrutar en bloques de 2 horas. Los meses de junio, julio y agosto se puede disfrutar de 5 tardes festivas.
Se lleva a cabo procesos de evaluación del rendimiento, con seguimiento de objetivos y del perfil competencial (incluye una evaluación ascendente y una entrevista sobre la carrera profesional de la persona).
Se dispone del programa ADECUÍDATE de promoción de la salud, que contempla la alimentación saludable, la práctica deportiva, calidad del sueño, tabaquismo, etc. Se come en una franja horaria saludable, de 13 ha 14 h.
 
 

Eje

Mesures

Se realiza voluntariado haciendo coaching con grupos de personas con síndrome de Down. 
También se lleva a cabo la actividad Win4Youth, donde cada persona trabajadora suma kilómetros, y cada kilómetro supone un dólar para ONG vinculadas a niños. 
A través de la Fundación Adecco se realizan actividades dirigidas a mujeres víctimas de violencia de género.
   

Eje