El boom de la publicitat
Reclams de llauna i cartró 1890-1950
- Autor/es
- Pilar Vélez Vicente, Mateu Llinàs Audet, Núria Sadurní i Santi Barjau Rico
El ventall ampli d'imatges que recull aquest volum és una mostra més que representativa de l'èxit de què va gaudir la publicitat comercial en el nostre marc geogràfic, des de 1880 fins al 1950, centrat en la rellevància de dos suports diferents del paper: la llauna i el cartó.
Societat
Història
Cartells
Catalunya
Espai públic
Què en diuen
"El Nacional.cat: 'La publicitat més entranyable'"
Dades tècniques
- Idioma de publicació: Català
- Any: 2018
- Pàgines: 240
- Coberta: Tapa dura
- Format: 24 x 27 cm
- ISBN Ajuntament: 978-84-9156-148-4
Preu
30.00€Punts de venda
- Sala Ciutat
- Taulell d’informació del Museu del Disseny de Barcelona
-
Llibreries habituals