L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals
L’OMIC obre una línia directe d’atenció a les afectades pels talls de llum
El servei informa, assessora i acompanya a les persones per a que puguin fer les seves reclamacions. Alhora, permetrà a l'OMIC recollir les incidències a nivell de ciutat, traslladar-ho als òrgans competents i dur a terme les accions necessaries respecte les xarxes de subministrament elèctric.
Com sol·licitar el servei?
El servei ja no es pot sol·licitar. (Actualitzat – 10/2023)
Per a temes vinculats amb l’electricitat, podeu contactar amb l’OMIC pels canals habituals, ja sigui trucant al 010 o a través del web de l’OMIC.
En cas de tall de subministrament de llum a llars vulnerables amb dificultats fer front a les factures, contacteu amb els punts d’assessorament energètic, trucant al telèfon 930 008 054, de dilluns a divendres, de 9.00 a 14.00 h.
Més informació
- Fulletó informatiu del servei d’atenció per a les incidències en els talls de llum
- Com tramitar una reclamació pels talls de llum?
- Reclamaciones - Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico
- Directori de comercialitzadores elèctriques de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència
- Reclamació sobre subministrament elèctric, qualitat i connexió a la xarxa - Canal Empresa de la Generalitat de Catalunya