L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals

L’OMIC parla de Dret al consum, mediació i arbitratge en els conflictes de consum a l’ICAB

En aquesta sessió, els serveis públics de consum de l'Ajuntament de Barcelona i l’Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de Barcelona (ICAB) aprofundiran en el Dret al Consum i la protecció de les persones consumidores.

..
13/09/2021 - 13:42 h - Comerç i mercats Sira Jodar

La jornada, que començarà a les 10 hores i serà virtual, està adreçada a professionals del dret, associacions de defensa de les persones consumidores, professionals de l’assessorament d’empresa i, en general, persones interessades en els drets en les relacions de consum.

Programa

10.00 a 10.15h. – Presentació

  • Mª Eugènia Gay Rosell. Degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona
  • Montserrat Ballarín i Espuña. Regidora de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona

10.15h a 11.30h.-

  • Els serveis de mediació en Consum de l’Ajuntament de Barcelona. Francesc Puigdomenech Torras. Cap del Departament de Consum de l’Ajuntament de Barcelona
  • L’arbitratge de consum en l’Ajuntament de Barcelona. Gaietà Sala Prat. President de la Junta Arbitral de Consum de Barcelona.
  • Els subministraments bàsics al consumidor: adhesió voluntària o obligatòria al sistema arbitral de consum? Immaculada Barral Viñals. Catedràtica de Dret Civil. Presidenta de la Secció de Dret del Consum de l’ICAB.

Col·loqui. Preguntes i respostes assistents

Modera

  • Carles García Roqueta. Advocat. Diutat de la Junta de Govern de l’ICAB

Inscripcions aquí