L’OMIC segueix prestant els seus serveis de forma telemàtica, presencial i a través del telèfon 010. Les  consultes o reclamacions s'han de fer preferiblement de forma telemàtica.
Per a aquelles consultes o reclamacions que requereixin atenció presencial, cal concertar cita prèvia al portal de tràmits municipal ajuntament.barcelona.cat/cita/omic, trucant al 010, o als Quiosc de tràmits municipals

Tancament dels centres d’estètica Centros Ideal a Catalunya

Tancament dels centres d’estètica Centros Ideal a Catalunya

CONSUM. L’Agència Catalana del Consum ha informat del tancament, a Catalunya, dels centres d’estètica Centros Ideal, que prestaven serveis de depilació làser, estètica corporal i facial. Us expliquem què podeu fer si hi teníeu serveis contractats.

Finançament amb crèdit al consum

Si heu finançat el tractament amb un crèdit al consum, ofert pel mateix centre i vinculat a la prestació del servei, envieu la reclamació per correu certificat o burofax, o de manera que en quedi constància, a l’adreça postal del centre d’estètica “Centros Ideal” que us prestava el servei.

Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, traslladeu la reclamació a l’entitat financera, informant del tancament de l’activitat i sol·licitant tant la paralització de l’emissió de rebuts, com la devolució de la part del finançament pagat que correspon a la part del servei encara no prestat.

Si l’entitat financera no us dona una resposta satisfactòria en el termini d’1 mes, cal que us dirigiu al vostre Servei Públic de Consum per presentar la reclamació contra l’entitat financera. En el cas de Barcelona, l’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores de l’Ajuntament de Barcelona. La via de resolució serà la mediació de consum.

Pagament amb targeta de crèdit

Contacteu amb la vostra entitat financera per informar-vos de la possibilitat d’anul·lar els càrrecs. Si el banc no us anul·la els càrrecs, cal que envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre d’estètica “Centros Ideal” que us prestava el servei.

Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial. Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.

Pagament en efectiu o amb un crèdit personal

Envieu la reclamació per correu certificat o burofax a l’adreça postal del centre d’estètica Centros Ideal que us prestava el servei. Si l’empresa no respon satisfactòriament en el termini d’1 mes, podeu adreçar-vos a la via judicial. Si l’import de la reclamació no supera els 2.000 euros, no us caldrà advocat ni procurador.

Si l’empresa sol·licita el concurs de creditors, l’Agència Catalana del Consum n’informarà a la seva pàgina web.

Més informació