L'estança disposa dels espais següents:
- Espai de joc confortable, amb un gran matalàs i coixins per als infants que encara no es mantenen asseguts i un mirall on es poden veure reflectits i anar descobrint la pròpia imatge. L'infant té al seu abast materials d'exploració sensorial, ninots de peluix i elements mòbils que estimulen l'observació i el moviment per agafar-los.
- Espai que possibilita el moviment i que disposa d'elements que estimulen els infants a posar-se drets i a desplaçar-se. Hi podem trobar una barra de fusta que facilita a l'infant incorporar-se i mantenir-se dret, mòduls d'escuma, elements amb rodes estables que permeten desplaçar-se agafat, elements que rodolen o es belluguen, els quals indueixen l'infant a seguir-los gatejant, arrossegant-se o caminant, una petita rampa per pujar i baixar, etc.
- Espai per menjar, amb una zona per preparar biberons i farinetes, un sillonet on l'educadora dóna el biberó o la mare pot alletar el fill o filla, i una taula i cadires a la mida dels infants per a quan ja poden asseure's una estona.
- Espai per descansar, annexat a l'aula, amb un bressol per a cada infant, on aquest se senti tranquil per dormir i, alhora, acompanyat.
- Espai de canvi i higiene, on l'educadora atén les necessitats higièniques i estableix, mitjançant jocs, moixaines i una atenció particular, un lligam afectiu amb cada infant. Al costat hi trobem una pica i aixetes de fàcil manipulació instal?lades a l'altura dels infants, on, acompanyats per un adult, poden beure aigua, rentar-se les mans...