Barcelona Cultura

Emotions 2.0

Quan parlem d'experiències ja no estem parlant de com es veu un espai o del sabor d'un aliment sinó de com ens fa sentir.

A mesura que les tendències evolucionen, el futur de les emocions és primordial. Per a la propera dècada, serà clau entendre que tot condueix a l'emoció. La despesa en experiències és cada dia més gran en restaurants, viatges, esdeveniments esportius i festivals, això implica un gran canvi en el futur del consum.

La necessitat de connexió humana creix, la vida és menys "el que tenim" i més "com ho vivim". Ja no es tracta de consumir coses, es tracta de viure experiències i sentir-les.

Per les empreses serà primordial saber preveure les emocions del consumidor i respondre-hi. Connectar les persones amb les marques d'una manera emocional, no només per convertir sentiments en compres sinó per crear una bona relació amb el consumidor.   

Isabel Mesa és la Country Manager de WGSN d'Espanya i Portugal.

Tornar a les jornades

Ajuntament de Barcelona